Zwanger!!

Joepieeeeeeee ik ben zwanger. We zijn vanmorgen naar de huisarts geweest en de test was positief!! Niet te geloven! Ik ben nu vijf weken, denken we. Ik heb last van mijn buik en een klein beetje misselijk maar verder erug vrolijk! Ik voel me hartikke goed en ben eigenlijk ook niet moe. Moet dat nog komen? Het is tuurlijk wel erg pril. Morgenavond gaan we het aan de ouders vertellen, spannend! Dan houden we het nog een weekje stil dan zijn we toch weer wat verder... Ik wilde dit ff kwijt!! Moet het toch tegen iemand vertellen! hahah Groetjes
 
Proficiat, ik weet zelf nog hoe moeilijk het te geloven was na 5 weken en zo een testje, maarre nu ben ik 25 weken en het is heerlijk! Geniet ervan en hoop dat alles goed blijf gaan!
 
hoi G.

Gefeliciteerd!!! wij gaan nu zelf de 6de week in het is inderdaad nog erg onwerkelijk. Wij hebben het weekend onze ouders verteld. De verschijnselen zijn erg verschillend, ik ben erg moe maar niet misselijk, wel last van mijn buik en krijg al een beteje een buikje!! Nou, ik wens je heel veel succes en geniet ervan.

Groetjes Sas
 
Terug
Bovenaan