ZWANGER!!

Lieve meiden,

Ik mag me bij jullie aansluiten, ik ben zwanger!!!
Ik denk nu zo'n 5 weken en ik heb er nog helemaal kippevel van!!

Wat moet ik nu doen, de huisarts bellen, of een verloskundige?

En ik lieo al bij een gyneacoloog, moet ik hem nu bellen voor een afspraak?

Wie kan mij deze informatie geven?

Alvast bedankt en ik hoop veel met jullie te kunnen delen!

Liefs Spike
 
Hoi Spike,
Eerst wil ik je van harte feliciteren. Ik wens je veeeeeeeeeel geluk en een fijne zwangerschap.

Ik weet niet waarvoor je bij een gyna heb gelopen, maar die zou je inderdaad morgen kunnen bellen. Je zou een echo kunnen laten maken vanaf ong. de 8e week. Kan eerder, maar dan is er een kans dat je het hardje nog niet ziet kloppen en kan je je zorgen gaan maken.

Succes joh en ik hoop dat ik me snel bij je aan kan sluiten...
 
Hey Spike,

allereerst van harte gefeliciteerd!!!
Dat is nog eens goed nieuws!

Ik herken je naam nog van het zwanger worden forum en volgens mij zijn jullie best lang bezig geweest, of niet?
In ieder geval, GENIET ERVAN!!!

Ik heb eerst de huisarts gebeld en hij zei dat ik gelijk de verloskundige kon bellen!
Ik zou je gyn ook even op de hoogte stellen hoor!

Succes!
lfs. M.
(9wkn+4dgn)
 
Van Harte gefeliciteerd.

Als ik je een tip mag geven (en dit is natuurlijk heel persoonlijk) bel je gyneacoloog en als je de keuze krijgt om de controle van de zwangerschap in het ziekenhuis te laten doen of bij de vk, blijf lekker in het ziekenhuis.

Dat zeg ik omdat ik ook de controle bij het ziekenhuis laat doen en ik zit in de verloskundige hemel vergeleken bij tig dames die bij een vk lopen. Ik ben nu bijna 16 weken en heb al 4 echo's gehad, toen ik een soort van voedselvergifting had mocht ik langskomen voor een extra echo. Je krijgt in het ziekenhuis gewoon super goede controle. Daarbij komt dat bevallen straks in het ziekenhuis gratis is omdat je een medische indicatie hebt.

Ik wil nu ook niet zeggen dat alle vk's niet deugen, helemaal niet, maar ik kan je zeggen dat ik erg blij ben met de goede zorg die ik krijg in het ziekenhuis.

groetjes, Jane

 
Ha die Spike,


van harte gefeliciteerd joh, ZIe je wel dat het lukt????? Ik ben hartstikke blij voor je, eindelijk van het zwanger worden forum af hey...

Echt leuk

veel succes
geniet ervan
 
Heel erg gefeliciteerd hoor Spike
Ik ben nu zelf 6 weken zwanger en heb al wel dokter gebeld maar die zei ik moest maar de vk bellen als ik rond me 12 weken ben
Nou weet niet of ik dat zolang vol houdt en anders bel ik lekker eerder
Zien wel wat hun dan zeggen

Succes inieder geval
Groetjes Janet
 
Terug
Bovenaan