Zwanger

Ik ben zo blij! Iedereen mag het weten!! Ik ben zwanger na veel en lang proberen en een miskraam is het gelukt!! Ik heb het heel lang stil gehouden omdat ik bang was voor weer een miskraam maar ik ben nu 15 weken en durf nu het nu te vertellen!! Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat!! Probeer me niet te druk te maken, maar het is best lastig. Gelukkig helpt mijn vriend me goed door heel nuchter te blijven, hoewel hij ook bijna een vreugdedansje maakte toen de test positief was en we laatst op controle zijn geweest!! Ik hoop trouwens dat het forum een beetje positief kan blijven, we zijn met z'n allen a.s. moeders en daar moeten we toch blij en gelukkig mee zijn!! Laat dat elkaar ook merken!! Ik hoop dat ik jullie vragen mag stellen als het nodig is!!

Liefs Anna, 23 jaar
(15 weken)
 
Heel erg gefeliciteerd hoor
Geniet er lekker van ik ben nu 6 of 7 weken weet niet precies want hoor steeds andere verhalen erover maar durf het ook nog niet tegen de familie te zeggen maar doordat ik veel vragen had toch maar via forums me hart gelucht

Groetjes Janet
 
hee anna
van harte gefeliciteerd! geniet ervan.
ik ben ook 23j, en ik ben zo'n 12 wk zwanger van ons eerste. heb jij al een buikje? ik een heel klein bolletje...heb een idee dat ik nooit een dikke buik ga krijgen..hihi
gr van sandy
 
he anna
gefeliciteerd
ik ben waarschijnlijk ook zwanger alleen heb ik nog geen test gedaan mijn huisatrs zeg dat ik nog effe moet wachten omdat het nog te vroeg is
 
Terug
Bovenaan