ZWANGER

HOI DAMES,

Ik ben Shirley, 25 jr uit Stein ( LImburg ) en ben ZWANGER. JOEPIE.
Ik ben blij,maar ook bang na de miskraam ( was toen 15 wk ). Hopelijk gaat alles goed. Ga zo meteen bellen voor een vroege echo.
Ben zo blij.

Ben nu +/- 4.5 wk en 16 december uitgerekend.

veel liefs en tot gauw

van mij en ukkie.
 
Gefeliciteerd meid!
Heb zelf ook een miskraam gehad en ik vond het moeilijk om in het begin te genieten, ben nu 12wkn 3dgn, en alles ziet er goed uit! Ik hoop dat ik de komende tijd nog veel van je kan lezen en dat het nu dus wel goed gaat!

grtz Muty (25)
 
hoi shirley
proficiat he! met je zwangerschap. hoop dat het nu allemaal goed komt. dat zal wel, vertrouwen in hebben he?!
ik zelf ben nu 12/13 weken, krijg morgen zaterdag 10 april mijn eerste echo in heerlen in het ziekenhuis. ben heeeeel zenuwachtig. zelf kom ik uit brunssum ben 23 jaar. en voor ons is het ook de eerste.
doei xxx van sandy
 
Hoi Shirley
Gefeliciteerd meid! Ook ik heb een miskraam gehad maar met 8 weken. Ik vind het knap dat je zo blij bent. Zelf had ik er veel moeite mee om blij te zijn omdat ik bang was dat het weer misging. Het heeft bij mij tot de 12e week geduurd voordat ik er van kon 'genieten'. Ben nu 15,5 week en het gaat super.
liefs
 
Hoi,

Gefeliciteerd!! Ik ben ook ong. 5 weken zwanger en ga binnenkort nar de dokter.(ben nog niet geweest, maar het was overduidelijk met het thuistestje).
Als ik goed reken ben ik 9 december uitgerekent.Je telt toch vanaf de eerste dag van
je laatste menstruatie?Groetjes van Patricia
 
Terug
Bovenaan