Zwanger ????

Hallo ,

Begin maart ben ik gestopt met de pil , en op 9 maart ben ik een halve dag ongesteld geweest.
Nu ben ik nog steeds niet ongesteld en heb last van gevoellige tepels , buikpijn ( lijkt erg op spierpijn ) , vaak plassen , hoofdpijn en ben erg moe.
Nu ben ik dus 1.5 week overtijd en heb vorige week een test gedaan en die was negatief.

Zou ik toch zwanger kunnen zijn ??

Groetjes Maggie
 
Ja datkan. Het kan namelijk zo zijn dat je te vroeg hebt getest en er nog niet genoeg zwangerschapshormoon in je urine zat. Mijn eerste test was ook negatief en een week later positief.
Gewoon nog een keer testen!

Liefs, Karolina
 
Het kan wel maar bedenk dat als je aan de pil bent geweest je lichaam nog moet herstellen van alle hormonen die je geslikt hebt. Dit kan wel even duren (heeft bij mij 8 maandan geduurd)Hier kan het dus ook mee te maken hebben . Het kan inderdaad dat de test te vroeg was en het hormoon nog niet voldoende aanwezig was. Zou inderdaad nog een test doen..
Succes
Liefs Sas
 
Mijn test was na 12 dagen overtijd licht positief (je zou toch denken dat het dan overduidelijk had moeten zijn). Misschien als ik hem wat eerder gedaan had dat ie ook negatief geweest zou zijn. Ik zou nog een test doen als ik jou was.

groetjes, Jane
 
Mijn test was een week over tijd ook negatief, dit was bij mijn vorige zwangerschappen ook zo. Ik heb opnieuw getest bij 6 weken (dus 2 weken over tijd) en toen was ie wel positief. Het kan dus inderdaad wel dat je zwanger bent...

succes

groetjes, anita
 
Het kan natuurlijk dat je zwanger bent: gister stond er nog iemand op het zwangerworden-forum die in ronde 1 zwanger raakte! Maar mijn ervaring is anders: ik ben in februari gestopt met de pil en heb me nog nooit zo lang achter elkaar zo rot gevoeld. En het zijn allemaal "zwangerschapskwaaltjes" zoals pijn in de onderbuik, misselijk, gevoelige borsten, droge ogen, hevige stemmingswisselingen. Dit allemaal dus al 10 weken... Ik ben intussen al wel 3 keer ongesteld geweest,dat kwam bij mij gelukkig snel op gang. Als je negatief test de volgende keer en het niet vertrouwd, zou je je huisarts kunnen raadplegen.
Sterkte, groetjes Kiki
 
Hier nog eentje. Ik ben eind december met de pil gestopt en kreeg toen al snel allerlei zwangerschapskwaaltjes (misselijk, moe, zere borsten, pijn en steken in m'n onderbuik). Ben nog niet zwanger, terwijl ik bij mijn eerste kind na 1 keer ongesteld zwanger was (maar dit werd een miskraam) en bij mijn tweede kind na 2 keer. Nu ik met de pil gestopt ben werd ik de eerste keer precies na 4 weken ongesteld, de tweede keer na precies 5 weken en de derde keer na 5 weken en 2 dagen. Dit gaat dus helaas dit keer niet opschieten. Ik wilde al eerder een tweede maar ben toch weer aan de pil gegaan omdat wij zo klein woonden dat er geen tweede kind bij kon. En nadat we verhuisd zijn heb ik de pil ook nog een tijdje geslikt omdat we nog zoveel in huis moesten afmaken en ik in mijn vorige zwangerschappen zo ziek ben geweest. Maar nu baal ik wel dat ik niet eerder met de pil ben gestopt want het schiet nu dus niet op. Ik weet wel dat als ik een tweede krijg en nog een derde zou willen ik niet meer aan de pil ga.
 
Terug
Bovenaan