zwanger?

hoi allemaal,
ik heb even een vraagje mayb weet iemand het, kan je zwanger zijn als je 1x je pil bent vergeten en als je steeds moe bent en savonds misselijk( niet sochtends) en ook wel buikpijn en heel de tijd hoofdpijn, en ik heb 2x de pil achter elkaar doorgeslikt.. dus in totaal 3 strips achter elkaar en ik moet volgende week ongesteld worden, maar weet iemand mayb of er iets zou kunnen zijn of..? alvast bedankt
 
Ja , het is mogelijk om zwanger te zijn nadat je de pil eens vergeten bent. Maar misschien ben je misselijk omat je wat zenuwachtig bent uit angst dat je zwanger zou zijn. Er zit niets anders op dan afwachten.
 
Als je de vergeten pil binnen 24 uur hebt geslikt, zou de pil evengoed beschermen, maar er zijn altijd gevallen die anders zijn. Ik ben het met Anouck eens, dat de misselijkheid ook van de zenuwen kan komen.
suc6
 
Het hangt ervan af wanneer je de pil vergat: In de eerste week is het het gevaarlijkst. Bij mij was het zelfs zo dat ik de allereerste vergat en tatatataa: Ik ben zwanger. Natuurlijk gebruikte ik een hele lichte pil, en dan heb je het sneller, heb ik (achteraf) gehoord, maar het kan dus wel. Afwachten maar (en wat is DAT moeilijk). Sterkte!
 
Terug
Bovenaan