Zwanger?

Ik heb zondag een zwangerschaps test gedaan en deze was positief en nu net had ik wat bloedverlies. Ben ik nu niet meer zwanger???

Wie heeft hier ervaring mee?

Mira
 
Een beetje bloedverlies zegt nog niets, je moet toch even afwachten.Het is niet raar als je in het begin wat bloed verliest. Als je je zorgen maakt, bel je toch even je huisarts?
Groetjes
 
Hoi het kan ook het innestelings bloed zijn. Wil je zekerheid (wat ik me kan voorstellen) ga dan inderdaad even langs de huisarts of bel een verloskundige.

gr. shelley
 
hallo,

had ik ook. test gedaan: positief, meteen de volgende dag een bloeding. ik vond het heel verwarrend.
Uiteindelijk was ik ook veel minder misselijk, en minder 'strakke borsten'. dus ik ging er maar vanuit dat het over was.

Was niet zo - twee weken later een controle echo laten maken en daar was een hartje op te zien (wat nu nog steeds zo is & inmiddels veel getrappel!)

Maar goed, ik ben er door die bloeding gewoon heel bewust van geweest dat je voor de 16 weken gewoon nog niet al te hard van stapel moet lopen en dat ook een heel vroege miskraam al heel veel emoties kan oproepen.

Zekerheid heb je volgens mij pas als t kind geboren is en je t in je armen hebt.

groeten! liesbeth
 
Bedankt voor jullie reactie, doet goed.
Ik wacht tot morgen nog maar even af als het bloeden is gestopt dan doe ik nog een zwangerschapstest om te kijken of het een innestelings bloeding was of helaas een zwangerschap die is beeindigd.

Als dat zo is dan maar weer flink klussen.

Mira
 
heel snel nu weer een test doen is niet betrouwbaar. vaak zit het hormoon nog in je bloed terwijl je wel degelijk een miskraam hebt gehad. je kunt daar denk ik beter even mee wachten. Ik weet niet wat de 'termijn' is daarvoor.

succes!
 
Terug
Bovenaan