zwanger

Hoi allemaal,

op dit moment ben ik volgens mijn berekeningen 6 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb alleen 1 ding wat ik niet uit mijn hoofd kan zetten. Ik heb ondertussen 4 verschillende zw testen gedaan dus ik ben echt zwanger, maar behalve af en toe zeer pijnlijke borsten heb ik nergens last van. Ik ben niet moe, slaap juist minder dan een paar weken terug, ben niet misselijk, kan alles eten en merk aan mijn lichaam verder geen bijzonderheden. Zijn er meer mensen fdie hier last van hebben of hebben gehad. Het is mijn eerste kindje en ben hier dus erg onzeker over.

Groetjezzz Keetje
 
Hoi Keetje, ik snap dat je je heel onzeker voelt, had ik ook heel erg in het begin (en soms nog) Het is ook mijn eerste zwangerschap. Maar de een heeft nu eenmaal meer klachten als de ander. En je zwangerschap is nog heel erg pril, dus waarschijnlijk zal je je wel wat moeier gaan voelen binnenkort, dan begint het vruchtje echt een kindje te worden en ontwikkeld het zich razendsnel, wat bij jou veel energie weghaalt. En dat je niet misselijk bent moet je alleen maar blij mee zijn. Misschien ben jij een van diegene die zonder probleempjes de zwangerschap doorkomt. Moet je alleen maar blij mee zijn.
Groetjes en veel succes met je zwangerschap!
Patricia
 
Hoi,
ik heb in mijn zwangerschap ook helemaal nergens last van gehad. Niet misselijk, niet overgeven, niet moe, nauwelijks gespannen borsten. Kon ook alles blijven eten en drinken (koffie etc. smaakte me nog precies zo als anders). 'k Voelde me vaak zelfs beter dan toen ik niet zwanger was!
Dus ik zou me daar absoluut geen zorgen over maken en gewoon ervan genieten dat het zo lekker gaat!
Gr.
Marjolein
 
je bent nog erg pril dus die moeheid zal inderdaad nog komen. Misschien heb je echter wel wat minder duidelijke zwangerschapssymptomen: ruik je beter?, ben je snel verkouden?, snel emotioneel?, meer zin in sex?, enigszins verstrooid? In het begin en vooral bij je eerste zwangerschap heb je de symptomen vaak nog niet zo in de gaten totdat je ineens zit te snikken bij een onbenullige film of iemand helemaal uitkaffert over iets kleins. Dus let maar eens op dan merk je vanzelf de kleine verschillen. En wacht maar tot de nestdrang toeslaat.
Groetjes
 
Ik ga nu week acht in en voel net als jij niets bijzonders. Nu wacht ik weer af of ik deze week iets ga voelen. Tot nu toe glijden de weken voorbij alsof ik niet zwanger ben maar dat ben ik wel. Ik heb aan de verloskundige gevraagd of zij mijn onzekere gevoel hierover weg kon halen. Zij gaf een nuchter antwoord: Je hoort over het algemeen alleen de negatieve verhalen en niet de verhalen over vrouwen die fluitend de zwangerschap zijn door gegaan. Maak je geen zorgen en geniet net als ik van een ( tot nu toe..) kwaaltjesvrije zwangerschap!
 
Hallo, bedankt allemaal voor jullie reakties. ik moet morgen toch de dokter bellen ( voor een onschuldige infectie )en dan zal ik het haar ook nog even vragen.
isschien dat ik dan nog net iets meer gerust gesteld ben.

Maar in ieder geval bedankt voor jullie snelle reacties..

Keetje
 
Terug
Bovenaan