zwanger?

hai allemaal allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ik heb een vraagje die ik op het andere forum heb gesteld eigelijk hoor ik hier niet, maar jullie weten dit als geen ander. ik ben nu 3 dgn overtijd. vorige week begonnen de buikklachten enz. al maar tot nu toe blijft mijn ongesteldheid uit. nou heb ik nadat ik een dag overtijd was getest;negatief. zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben en er nog te weinig hormonen zijn? wie heeft dit meegemaakt, en komt dit vaak voor?
 
hoezo weten wij dit als geen anderen?
wij kunnen toch ook niet kijken wat er gaande is in jouw buik?
beetje raar niet?! om daar vanuit te gaan.
ik wens je succes met zwanger worden.
 
hoi

ik had ook eerst een negatieve test en een week later positief. volgens mij klopt je veronderstelling dat het kan zijn dat een zwangerschap zo pril is dat er nog niet dat ene hormoon wordt aangemaakt of niet zo veel.

spannend!

Ilse
 
Bij mij was de test op de dag zelf negatief.
Bij de apotheek raadden ze mij aan om nog eens 2 dgn te wachten want dan was het hormoon meer in urine aanwezig.toen was ie positief!
Maar inderdaad bij iedere vrouw is het anders en iedere zwangerschap is anders,probeer het gewoon vandaag of morgen weer en nog steeds nega dan over een week.

Sterkte met de spanningen:)
Ik hoop voor je dat het raak is!
 
bedankt voor jullie reacties.. spannend..maarik bedoelde met jullie weten het als geen ander , dat jullie mischien daar ervaring mee hadden, met testen. ik bedoelde het goed hoor! maar goed de rest in ieder geval bedankt.. misschien tot ziens op dit forum!
 
Terug
Bovenaan