Zwanger

Ik mag eindelijk hier op het forum, ben nu 3 weken zwanger. Was erg vroeg met testen, ik had namelijk een voorgevoel en was al enkele dagen gruwelijk misselijk (nu nog steeds).
Even iets over mezelf:
Mijn naam is Marja, ben 25 jaar jong, getrouwd. Ik ben uitgerekend op 7 februari.

Groetjes
Marja
 
van harte gefeliciteerd marja!
ik ben sandy 24jaar en uitgerekend op 27okt. ik wens je een hele fijne zwangerschap toe. en die misselijkheid gaat (meestal) over rond de 12 wk. bij mij was dat zo...daarom zeg ik meestal.
nu kan je je het misschien niet voorstellen dat kon ik ook niet want ik hing de hele dag boven de pot en zag groen, maar het komt echt goed! kan nu alles lekker eten...dussss geniet daar maar vast van!
koester je bijzondere wondertje in je buik.
liefs van sandy
 
hoi maja,gefeliciteerd hoor.een tip tegen de misslijkheid is als je op bed ligt een kopje thee met een broodje of cracker eten..en overdag als je de misselijkheid op voelt komen een zuurtje eten.hoop dat het jou ook helpt.groetjes gea.
 
gefeliciteerd allemaal,
ik ben mirjam, 22 jaar, over 6 week ook getrouwd en ik ben nu ongeveer 6 a 7 week zwanger. 15 juni voor echo om precieze tijd vast te stellen. ik heb niet echt ergens last van en ben heel onzeker, dit is onze eerste. en ik kan het nog steeds niet geloven, ik voel ook niks, dus wachten tot 14 juni maar. dan weet ik het zeker.
liefs en geniet van de zwangerschap,
Mirjam
 
Hoi Marja

gefeliciteerd! Ik ben Marlies, 25 jaar oud en samenwonend en........

uitgerekend op 7 februari!

Ik heb al eerder miskramen gehad en ben heel erg bang dat het misgaat.
Ben benieuwd hoe jij de komende tijd voelt!

Ik had last van gevoelige tepels, maar voel opeens niets meer. Ben erg bang dat het mis is.

We spreken elkaar vast nog

liefs marlies

 
Terug
Bovenaan