zwanger

hallo allemaal ik denk dat ik 3maanden zwanger ben althans dat zegt de zwangerschap test ik was al 3maanden niet meer ongest heb een test gedaan en was positief ik weet nog niet of het zo is want ik heb veel gerookt en geen foliumzuur geslikt en ben nu toch wel een beetje bang wie kan mij gerust stellen
 
Gefeliciteerd!!! dat al drie maanden opeens!! Ikzelf heb ook geen foliumzuur genomen want ik had van een bekende gehoord als je goed gezond eet heb je dit eigelijk niet nodig. Zij had dit van een verloskundige!! Een kollega van mij is ook inverwachting en zij rookt ook nog steeds, 6 op een dag dit mocht namelijk van haar vk!!!! Ze heeft dit ook bij de eerste gedaan en zij had verder geen bijzonderheden bij de bevalling (mooi gewicht enz)
Om het zeker te weten zou ik inderdaad de vk bellen, moet zowieso voor eerste kontrole, succes!!!!!!!!! ik hoop dat je angst iets is weggenomen
 
Gefelicuteerd met je zwangerschap. Een tip; niet roken!!
Ik heb gelezen dat bij elke trek aan een sigaret je kindje in elkaar krimpt van de pijn aangezien deze dan zuurstofgebrek krijgt, omdat de navelsteng waardoor het kindje zuurstof krijgt dan afgeknepen wordt. Ik ben het helemaal eens met de Anoniem hierboven.
 
Terug
Bovenaan