zwanger!!!!!

hallo allemaal,
ik zal me even voorstellen ik ben sandra 21 jaar en 17.03.04 getrouwd met paul, ik heb net ondekt dat ik zwanger ben ik had 4 juni mijn NOD want ik heb 21 mei mijn ei gevoelt, ik wilde pas woensdag testen maar deed het net uit nieuwsgierigheid ik heb niet echt klachten alleen 3 dagen over tijd, en nu ben ik zwanger een dikke + bij cb test en een goede streep in het controle vakje ongeloofelijk ik ben 9 mei pas gestopt met de pil. dus morgen nog een keer testen en de dokter bellen.
ik zit helemaal te trillen!!
liefs sandra
 
hoi sandra wat is dit ontzettend leuk
voor je ik ben 20 mei gestopt met de
pil en reken nergens op voorlopig
maar het kan dus blijkbaar wel snel gaan lekker genieten hoor groetjes diana
 
Hoi Sandra,
van harte gefeliciteerd meid.
En zo lekker snel zeg. Ik ben 1 jaar eerder getrouwd (18-3-2003) en bij mij duurde het 7 maanden voor het raak was.
Geniet er van. Ik mag nog 7 weken.
Groetjes
 
Hoi Sandra
Van harte Gefeliciteerd meis
Is dit je eerste keer???
Leuk hoor en heel erg spannend
En inderdaad heel erg snel gegaan zeg
Ik ben ook gestopt met de pil een maandje geleden en ben nu 1x ong geworden want ik heb de pil afgemaakt
Nu zit ik de dagen te tellen en tot vrijdag kan ik nog wachten en dan ben ik precies een maand verder dus dan zou ik 5 dagen overtijd zijn
Zou het bij mij dan ook zo heel snel zijn
Kan eignelijk niet anders
Mijn eerste kindje is van de huwlijksnacht ik ben op 27/8 getrouwd en mijn dochter is 27/5 geboren exact 9 maanden en omdat we het zo leuk vonden zijn we na 4 maanden gelijk voor de tweede gegaan en ja hoor ook gelijk raak mijn zoontje is 14 maanden later geboren 18/8 2001
Dus nu is het weer tijd voor een derde en ik vindt het ook heel erg spannend
 
Terug
Bovenaan