zwanger?

Hoi Zwangere vrouwen,
Ik ben 4 dagen overtijd. Wat ik nooit heb. Dus eigenlijk weet ik zeker dat ik zwanger ben maar ik heb nergens last van. Na 2 dagen over tijd heb ik een test gedaan maar die was nog negatief. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik ben zo benieuwt. Lijkt me heerlijk als ik zwanger ben. Heb hiervoor 2 miskramen gehad. Heb mezelf voorgenomen om vrijdag weer te testen. Die testen zijn ook aardig prijzig. Hoop dat iemand hier ook ervaring mee heeft en iedereen die zwanger is geniet ervan. Liefs Vlindertje
 
Hoi Vlindertje,

Ik ben ooit eens twaalf dagen over tijd geweest (geen anticonceptie gebruikt). Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was maar de test was negatief, uiteindelijk ben ik toch ongesteld geworden. Over tijd is dus geen zekerheid dat je zwanger bent. Je kan natuurlijk wel over een paar dagen als de menstruatie nog uitblijft nog een test doen (wat jij zelf ook al zegt) want het is natuurlijk ook niet uitgesloten dat je wel zwanger bent. De tests van het kruidvat zijn niet zo duur en die doen het ook prima.

groetjes, jane 26 weken
 
Bij mij gaf de test pas positief toen ik een week over tijd was dus er is nog alle kans. Bij de etos of kruidvat zijn ze vrij goedkoop.
Spannend hoor veel succes
 
Terug
Bovenaan