zwanger

Joepie, ik ben zwanger! gister een test gedaan en positief dus.
maar van af nu snap ik ook een paar dingen niet zo goed. ik had normaal een cylus van ongeveer 33 dgn. nu zit ik op 36 dgn. dus naar mij idee net 2 weken zwanger. maar als ik dan op de zwangerschaps kalender kijk dan ben ik al veel verder omdat ze daar tellen vanaf de eerste dag van laatste menstruatie. gister doktersasistente gesproken en die zei dat ik in de 8 ste week kon bellen. maar ik welke week zit ik nou!?
groetjes.
 
de eerste dag van je laatste menstruatie is week 1. Idioot eigenlijk want dan ben je nog niet eens zwanger, maar dat berekenen ze nou eenmaal zo.

GEFELICITEERD joh! Geniet van je zwangerschap!!

O ja, niet vergeten Moeders voor Moeders te bellen (als je daar achter staat tenminste)
 
Hoi,


Je word bevrucht tijdens je eisprong dus je zal waarschijnlijk wel langer zwanger zijn dan de 2 weken die je denkt, wie weet zelfs langer want je kan ook zwanger zijn als je je menstr. hebt dus het is echt even afwachten tot je naar de dokter kan! Voorbeeld: een vriendin van me was nog 2 maal ongesteld geworden voor haar menstr. uitbleef. Ze deed een test, positief dus zij naar de dokter. Bleek dat ze al 10 weken zwanger was dus bijna de kritische 12 weken gepasseerd was, alles kan!

Proficiat!
 
nou in iedergeval gefeliciteerd
en ja je moet rekenenen vanaf de eerste dag van je laatste menstuatie dan in totaal 40 weken
dat doen ze juist omdat niet iedereen een zelfde cyclus heeft en zo kunnen ze het dan makkelijker berekenen maar maak je niet druk je krijg als het goed is ook nog een echo en daar kunnen ze precies op zien hoe ver ben
nee veel plezier met je zwangerschap en geniet er van
groetjes jacqie
 
Hoi, het antwoord heb je al, maar wou je even feliciteren!! En je partner natuurlijk ook.
Ga je nog met moeders voor moeders meedoen? Is maybe geen slechte overweging. Help je veel anderen mee.
Hele fijne en onbezorgde zwangerschap gewenst.
Groetjes
 
je kunt bij babybrabbel een online calculator doen je voerd de dag in van je laatste mensruatie en in het tweede blokje bijb aantal dagen wordt gevragen hoeveel dagen cyclus periode je krijgt dan een duidelijk berekening [was bij mij namelijk ook]
 
Terug
Bovenaan