zwanger?

Hoi,

Ik ben bang dat ik zwanger ben. Ik was op vakantie met een jongen geweest en ik dacht al dat er iets met het condoom fout was gegaan maar hij zei van niet.

Ik ben nu 2 dagen overijd en ben bang. Ik durf het niet aan mn moeder te zeggen. Hoe weet ik nu of ik zwanger ben? Kun je ook overtijd raken van de zenuwen? Ik ben 16.
 
wat je moet doen is zo snel mogelijk bij de drogist een zwangerschapstest kopen en die doen. En ja, je kunt zeker ook overtijd raken als je zenuwachtig bent, maar als je zekerheid wilt, dan zul je toch eerst die test moeten doen.
Sterkte!
 
Je moet gewoon eventjes testen met wat ochtendurine.Maar het kan idd ook van de zenuwen zijn dat je misschien wat later ongesteld wordt.Sterkte en laat je 't nog ff weten?
 
Hallo anoniem,

Wat lastig dat je zo bang bent. Het zou goed kunnen dat je overtijd raakt door de zenuwen. Om het zeker te weten zul je toch een zwangerschapstest moeten doen. Deze zijn gewoon bij de drogist te koop.

sterkte,
Linda
 
ik zou ook maar even een test gaan doen ja,dan heb je zekerheid.Doe dit gewoon bij een vriendin ofzo...mocht je zwanger zijn kun je als je dit niet wilt er z.s.m iets aan doen,bij een rutgersstichting helpen ze je verder zonder dat iemand dit te weten komt.ook je huisarts heeft een beroeps geheim trouwens,maar dat lijkt me toch wat moeilijker daar heen te gaan,aangezien je hem of haar nog vaker ziet.maar idd ook door zenuwen kun je overtijd raken.

succes ermee!!
 
Lieve anoniem.....
toen ik mijn eerste kindje kreeg was ik 16. Niet gepland natuurlijk, ik wist ook niet wat ik moest doen. Ben met mijn vriend maar naar de huisarts gedaan en die constateerde dus dat ik echt zwanger was.....Wel ver, al 16 weken. Ik raad je aan om niet zo lang te wachten..tijd heb je niet want als je zwanger bent moet je ook dingen gaan beslissen. En daar heb je vast je moeder of iemand anders wel bij nodig..
En anders even een test halen bij de drogist dan weet je het binnen een minuut, dat is wel eng, dat weet ik, maar die onzekerheid is ook erg toch...

Misschien is het wel gewoon van de zenuwen, dus aktie..dan weet je het. Ik wens je veel sterkte en hoop nog wel van je te lezen.
Groeten Hendrika.....
 
Hoi,

Ik ben de anoniem die denkt dat ze zwanger is. Ik weet het niet zeker maar ik krijg al pijn in mn buik zoals dat is als je ongesteld wordt. Misschien is het toch niet zo. Ik was gisteren zo ongerust ook omdat ik die jongen niet meer zie. Als ik morgen niet ongesteld ben vertel ik het aan mijn moeder.
 
Steek anders even een tampon bij jezelf naar binnen. Vaak als je ongesteld gaat worden blijft er dan al wat bloed aan de tampon zitten. Dan zit je misschien wat minder in de stress.
 
Terug
Bovenaan