zwanger

hallo allemaal ik ben nu 19 weken zwanger en ik kwam er pas 5weken geleden achter dus ik heb helemaal geen foliumzuur geslikt kan dat kwaad ik ben ook al bij de verlosk geweest en die zij dat de baby goed meegroeide en dat de fontanellen al mooi dicht zaten moet ik me toch nog zorgen maken
 
Tja ik zou het eigenlijk niet weten, vertel het gewoon aan je verloskundige. Zorgen maken heeft in ieder geval geen zin want je kan het toch niet meer helpen, zorgt dus alleen voor onnodige stress. Foliumzuur verkleint de kans op een openruggetje etc. maar er zijn genoeg mensen die in het begin niet eens weten dat ze zwanger zijn en waarbij het ook goed gaat. Gewoon lekker genieten van je zwangerschap!
 
Nee hoor, je hoeft je geen zorgen te maken. Ik heb bij mijn zoontje ook geen foliumzuur geslikt. Want ik kwam er ook pas met 10 weken achter. Hij is helemaal gezond en lekker ondeugend.
Maak je niet druk het gebeurd zovaak dat vrouwen geen foliumzuur hebben geslikt en toch gewoon gezonde kinderen krijgen.
Geniet van je zwangerschap, want voor je het weet, is het er al.

Succes Priscilla
 
Foliumzuur verkleint de kans op een open ruggetje, maar als dat niet in je familie of de familie van je man voorkomt is de kans daarop sowieso al erg klein.

Ik zou me er niet direct zorgen om maken, maar misschien is het iets om met je VK te bespreken?
 
Terug
Bovenaan