zwanger???

hallo volgens de dokter ben ik nu 5 weken zwanger gisteren deden mijn borsten een beetje zeer,maar nu niet meer en verder heb ik geen kwaaltjes

helemaal niets hebben daar meer vrouwen last van gehad
???
moet ik me nu zorgen gaan maken???
wie helpt mij alsjeblieft???
 
Je moet je niet meteen zorgen gaan maken. Iedere zwangerschap is weer anders. De een voelt zich negen maanden kiplekker en de ander ligt doodziek thuis. De meeste vrouwen krijgen zo rond week 8 echt last van kwaaltjes. Maar dat kan voor iedereen anders zijn. Je moet niet te snel zorgen maken. Dat is niet goed. Je zwangerschap is nog zo pril. Het is normaal om nog niets te voelen.
 
nee meid, je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. je bent nog maar heel pril zwanger, ze tellen er 2wk bij dus eigenlijk maar 3wk. das heel kort.
ik had helemaal nergens last van, had alleen een ongestld.heids gevoel in mijn buik, dus dacht zelfs dat ik ongi moest worden! pas met een week of 8/9 werd ik heel erg misselijk. dus het kan allemaal nog komen hoor! maar hoop het eerlijk gezegd niet voor je, want kwaaltjes zijn nie fijn.
en bij mij is het zo; het ene kwaaltje heeft zich verscholen en het ander meld zich al weer aan, dus ik blijf 9mnd met allerlei gekke dingen rondlopen, van misselijkheid, tot huiduitslag tot duizeligheid enz enz enz. nou ik wens je veel succes met je zw.schap en geniet ervan! en nie druk maken hoor!!
xxx sandy 22wk
 
Ik zou me als ik jou was niet te druk maken. Ik ben nu 15 weken zwanger en heb ook nog nergens last van gehad. Vorige week had ik de eerste echo en was helemaal opgelucht om te zien dat ik toch wel echt zwanger was want ik begon er bijna aan te twijfelen! Geniet er dus maar van dat je je zo goed voelt want wie weet wat er nog op je af komt!
 
Terug
Bovenaan