zwanger??

hallo allemaal,
ik ben een meid van 20 jaar en loop al een aantal dagen onzeker rond. Ik ben aan de pil maar heb hem de vorige maand 3 of 4 keer vergeten. Ik heb wel een maandelijkse bloeding gehad maar ben meteen de eerste pil van deze strip ook vergeten. Kan het toch zijn dat ik zwanger ben, heb namelijk nogal last van menstruatiekrampjes en heb deze week wat bruin slijm verloren, ook ben ik erg moe, ik heb ook een soort van spierpijn in mijn borsten. Ik ben bang om een test te doen, bang voor het antwoord.
 
Ik snap het, maar een test is toch echt het enige dat jou een antwoord kan verschaffen.

Ik maak uit je verhaal op dat een zwangerschap niet helemaal in de planning zit. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar misschien is er wel niks aan de hand en heb je nu stress over niks.......

Ik zou toch een test doen, dan weet je waar je aan toe bent. Mocht het wel zo zijn dan kan je rustig nadenken over wat je wilt doen.

Mocht je namelijk geen kinderen willen, dan wil je toch echt niet te lang wachten met stappen ondernemen. Je moet er natuurlijk goed over nadenken want als het zo is, groeit er wel leven in je.

Hoe dan ook, doe gewoon die test, misschien maak je je wel zorgen om niks.

groetjes, Jane 29 weken zwanger

 
je moet echt een test doen hoor. want die kwaaltjes willen eigenlijk niks zeggen.
ik zou wel wat beter omgaan met je pil, want ik vindt 3a4keer vergeten in een maand wel heel erg slordig.
anders moet je maar met je huisarts gaan praten over andere middelen als je nog geen kindje wilt.
de prikpil ofzo..er zijn veel dingen op de markt.
suc6 ermee
gr. sandy
 
Testen, testen en nog eens testen. Geen enkel antwoord kan erger zijn dan iets niet weten. Er zijn veel dingen waar je rekening mee moet houden als je zwanger bent (foliumzuur, voeding etc.). Dus je kunt maar beter zo snel mogelijk weten of je zwanger bent of niet. Even door die zure appel heenbijten en een testje doen!!
 
Hoi meis,

Weet je wat ik zou doen.
Naar de huisarts en hem/haar die test laten doen.
Dan ben je in ieder geval niet alleen.
Kun je het er meteen met hem/haar over hebben!
Heb ik ook gedaan.
Was echt heel fijn!
Plus: zij hebben beroepsgeheim natuurlijk.......

Laat je aub weten hoe 't met je is?!?!?!
 
ik heb het uitgebreid besproken met mijn vriend, we zijn al 4 jaar samen. Morgen ga ik een test doen, dus ik laat morgen of anders snel weten wat de test is. Wel heb ik besproken met mijn vriend dat wanneer ik zwanger ben, we gaan samenwonen en dat hij gaat werken (we zitten allebei in het laatste jaar van niveau 4 MBO). Ik ben nu al zenuwachtig voor morgen. Maar okee ik moet het doen. Ik laat het snel weten, groetjes
 
ik ben volgens de test niet zwanger, al voel ik me alleen nog maar meer moe, en ben vaak 's ochtends misselijk. Maar ik vertrouw op de test dat ik niet zwanger ben. Bij mijn komende menstruatie zullen we wel zien

groetjes
 
Terug
Bovenaan