Zwanger??

Ik heb sinds enige tijd last van een opgezette buik, buikpijn en soms misselijkheid. Het gekke is dat de opgezette buik alleen maar 's avonds ontstaat.

Als mijn buik is opgezet is het net of ik zwanger ben. Het lijkt erop dat de buik aan de ene kant erger is opgezet dan aan de andere kant.

Ik heb alleen in mijn tweede week pil sex met een jongen gehad, de laatste 5 maanden. Daarbij vrij ik ook altijd met een condoom.

Kan iemand mij hier een antwoord op geven ik maak me erge zorgen.
 
de opgezete buik kan ook een teken van je darmen zijn.Als jestoelgang onregelmatig is kunnen je darmen daardoor opzetten. Maar als je echt twijfelt of je zwanger bent is de enige optie een test doen.Dan is het zaak om je verantwoordelijkheid te nemen. Succes ermee
 
Misschien zou je voor de zekerheid kunnen laten testen of je een geslachtsziekte hebt? De klachten die je hebt komen namelijk ook voor als dat het geval is (behalve misselijkheid, maar dat kan je je ook inbeelden omdat je misschien bang bent om zwanger te zijn???). Je schrijft dat je het met condoom hebt gedaan, dat van die pil kon ik niet helemaal volgen, maar wie weet is er toch wat mis gegaan met die condoom. Maar uiteraard zou je kunnen beginnen met een zwangerschapstest....Sterkte
 
Als jij elke maand ongesteld wordt, dan weet je toch dat je niet zwanger bent.
Ben jij niet meer ongesteld.... dan ben je dus zwanger...
Maar zo'n test is nog geen 10 euro bij de drogist, en niemand kijkt je daar aan hoor...
En de test is ook nog simpel...
Succes ermee
 
Terug
Bovenaan