zwanger?

Hallo allemaal,
eerst wil ik iedereen die zwanger is van harte feliciteren en hoop dat jullie zwangerschap goed verloopt.
ik heb een vraagje misschien kan iemand mij tips geven. mijn vriend en ik willen graag een kindje en zijn daar ook al druk mee bezig maar nu ben ik niet ongesteld geweest en heb ik last van mijn tepels gehad(niet zo heel erg pijnlijk hoor) en ben vaak 's avonds misselijk, en krijg trek in dingen die ik nooit at en heb vreselijke behoefte aan ijs. nou hebben we een paar dagen nadat ik niet ongesteld was geworden een test gedaan maar die was negatief, een week later weer een test gedaan en ook weer negatief, nu ben een een maand verder en heb ik nog geen tekenen dat ik ongesteld moet worden terwijl ik dat normaal wel altijd heb, wat moet ik nu doen? zal ik nog een test doen? ik weet het echt niet meer, help me !!!!

groetjes
 
Even contact met de huisarts opnemen. Bij een zwangerschap had je inmiddels wel een positieve test moeten hebben (het kan bij de een iets langer duren voordat die een positieve test heeft dan bij de ander, maar bij 4 weken overtijd moet de test echt positief zijn als je zwanger bent).
Dus blijkbaar is er iets anders aan de hand en het is goed als je huisarts daar even naar kijkt.
 
Er is hier ook een prachtig "ZWANGER WORDEN"forum!!

daar kun je discussieren met lotgenoten over het wel of niet ongesteld worden, en de eisprong en allemaal van die vooraf gaande dingen.

succes ermee.
 
Sorry hoor, maar het antwoord van die laaste anoniem slaat nergens op.... ze stelt toch alleen maar een vraag? Snap heel goed dat ze zeker wilt weten dat ze zwanger is... In ieder geval, dit is voor de anoniem die deze topic startte.. hoop dat je ondertussen iets meer weet...
 
Terug
Bovenaan