zwanger?

Hallo allemaal,

Ik ben hartstikke nieuw hier en hoor hier eigenlijk nog niet, want ik ben nog niet zwanger. Toch zet ik hier ff mijn vraag, omdat die gaat over zwanger zijn. Ik ben op mijn 27ste (28-7) verjaardag gestopt met de pil (halverwege de strip) en keurig naar 4 dagen ongi, zoals altijd met de pil. Nou hoor en lees ik dat je zou kunnen voelen dat je zwanger bent. Mijn vraag is wanneer je dat dan voelt en hoe dat voelt. Zal vast niet voor iedereen hetzelfde zijn, maar misschien hebben jullie ervaringen over hoe je dat aan jezelf merkt. Ben natuurlijk pas net gestopt en reken voorlopig helemaal nergens op, maar wil graag zoveel mogelijk info, zodat we een beetje voorbereid zijn op wat ons te wachten staat. Lijkt me hartstikke leuk om zwanger te zijn, maar ook doodeng!!! Lees graag wat ervaringen van jullie. Alvast bedankt en veel zwangerschapsplezier.....
 
Het is idd bij iedereen weer anders, de ene is misselijk de andere heeft nergens last van. Je kan er helaas geen handboek over schrijven. Zelf tempte ik altijd en toen mijn temp aan het einde van de maand naar beneden ging dacht ik van de ongie komt eraan, maar net 1 dag voor mijn NOD dag toen ging mijn temperatuur omhoog en had ik last van gevoelige borsten, wat ik normaal nooit heb, dus dat waren voor mij de tekenen om een zw.test te halen en te testen, en idd zwanger, ik mag helemaal niet klagen, want ik heb totaal nergens last van gehad, ik begin nu pas een beetje last te krijgen van mijn buik en ik ben al 30 weken. Je kan zowiezo veel op internet vinden over kwaaltjes, een tip, www.baby.pagina.nl, daar kan je bepaalde sites aanklikken en ik heb daar in het begin heel veel aan gehad..