Zwanger????

Ik heb net mijn eisprong gehad, en uiteraard hebben mijn vriend en ik die tijd zeer goed gebruikt.
Maar nu twee dagen na de sex ben ik al misselijk en een weeïg gevoel in mijn buik, vooral s'morgens.
Ook is mijn buik wat gevoeliger.
Normaal eet ik ook wat los en vast zit, maar door het weeïge en misselijke gevoel, moet ik moeite doen iets naar binnen te krijgen.
Kan dit een voorbode zijn dat ik zwanger ben, en kan je dit al hebben pakweg 2 dagen na de eventuele bevruchting?
Argh, graag wat advies en hopelijk een antwoord, want ik moet nu twee weken wachten!!!!
 
Ik had dat niet, ik voelde me eigenlijk niet anders dan normaal tot ongeveer 10 dagen na de bevruchting. Toen had ik last van zweethanden, terwijl ik dat normaal nooit heb en mijn borsten begonnen een beetje zeer te doen. Maar meteen misselijk.. ik weet niet of dat al van een eventuele zwangerschap kan zijn, volgens mij niet...

In ieder geval, fingers crossed dan maar. Succes.

Linda 20 mrt (van het maart forum)
 
Ik had het ook niet, en eerlijk gezegd lijkt het me eerder "wishful thinking".

Ik heb verschillende keren gedacht dat ik zwanger was omdat ik allerlei klachtjes had, en was steeds weer teleurgesteld als dat niet zo bleek te zijn.
De keer dat ik wel zwanger was had ik juist een menstruatie-achtige buikpijn op de NOD en was er dus van overtuigd dat het weer niet gelukt was... tot de test 2 dagen later positief was!

Ik zou dus willen zeggen: laat je niet gek maken door steeds op signalen van je lichaam te letten, er zit echt niets anders op dan gewoon die twee weken uit te zitten!

N.
 
Wacht nou gewoon even die twee weken meid en maak je vooral niet te druk, dat voorkomt een teleurstelling mocht blijken dat je niet zwanger bent. Rustig blijven en niet teveel over nadenken is de beste raad die ik je kan geven. Verschijnselen zijn per persoon verschillend. Ik heb ruim 3 maanden niet eens gemerkt dat ik zwanger was, ik menstrueerde ook gewoon, zegt dus ook al niks. Kalm aan en over een paar weken testen.

Succes
 
Terug
Bovenaan