zwanger?

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn nod maar er is nog geen ongi te bespeuren.
Ik heb wel erge last van mijn borsten, pijn in mijn onderrug die een beetje doortrekt naar mijn zij en buik en ook ben ik de afgelopen dagen heel erg moe en moet ik zo rond 4 uur een dutje doen
(gelukkig heb ik nog vakantie). Ik weet dat dit wel allemaal verschijnselen van een mogelijke zwangerschap kunnen zijn maar ik heb ook last van hoofdpijn. Kan iemand mij vertellen of dit bij een mogelijke zwangerschap kan horen?
Ik hoop dat het nu eidelijk na 14 maanden een keer raak is. Ik ben nog nooit een dag overtijd geweest.

Alvast bedankt.

Groetjes Dies78
 
Hoi Dies78

Ik en ondertussen 6 weken zwanger na 1 jaar en 8 maanden en ik had ook deze symptonen, vooral hoofdpijn en moe!! Dat had ik anders nooit. Ik had ook altijd wel wat klachten als mijn ongi eraan zat te komen dus twijfelde ook heel erg, vandaar dat ik ook pas na 5 dagen overtijd een test heb gedaan.

Zal voor je duimen!!
Good Luck

Liefs Smargje


 
Ik hoop het voor je, het is je gegund. Helaas valt er over symptomen van zwangerschap niks te zeggen, dat is echt voor iederee anders. Je zal toch een test moeten doen, die kan uitsluitsel geven. Laat je het ons nog even weten?

groetjes, Jane
 
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Is er misschien iemand die met de gewone urinetests steeds negatief teste maar uitendelijk toch zwabger bleek te zijn? Als ja, wanneer deed je de test en was deze op een gegeven moment wel positief of ben je naar de huisarts geweest om erachter te komen? En hoe kan dat?
 
Terug
Bovenaan