zwanger?

Ik ben in october met de pil gestopt. Mijn cyclus was sindsdien vrij regelmatig. Ik ben vandaag 12 dagen over tijd. Ik heb twee zwangerschapstests gedaan. De eerste was negatief (maandag). Ik heb er vandaag nog een gedaan omdat ik nog steeds niet ongesteld ben. Deze was een beetje onduidelijk. Het was een Predictor-test.Als er niets in het venster te zien is is de test negatief als er een roos stip in het midden zit is de test positief. Er zat wel een heel klein stipje maar deze had geen kleur. Ik heb last van mijn borsten en steeds steken in mijn zijbuik. Verder heb ik continu het gevoel "vol" te zitten maar telkens weer honger. Ik heb een dikkere buik dan normaal. Ik was nooit langer dan drie dagen over tijd. Heeft iemand ervaring met zulk soort verhalen?
 
wacht nog een paar dagen meid. ik teste na 2 dagen overtijd ook negatief en pas na een week overtijd positief!
probeer dan een andere test. ik hoor van vele dat clearbleu goed is. maar ik had gewoon een goedkope van trekpleister...en die werkte ook!
succes ermee!
liefs sandy
 
Ik zou ook nog een paar dagen wachten, had zelf ook een test gedaan; was negatief. Een week later weer; deze was positief. Alhoewel ik maar een heel klein streepje zag ben ik nu inmiddels 10w zwanger van de tweede. Ik had een test van DA-huismerk. Heel duidelijk!
 
Je zou inderdaad nog ff kunnen wachten. Wel moet ik zeggen dat ik ook de eerste 2 keer met Predictor heb getest en mijn testen ook heel onduidelijk waren...heb mijn 3e test met clear blue gedaan en die was heel duidelijk!
 
Ik deed ook de predictor-test.
Het middelste bolletje was héél erg onduidelijk. Alleen door het in het felle zonlicht te houden, kon je het ietsiepietsie zien.
En, ik was ook zwanger.
Dus, misschien best een andere test kopen (zijn goedkoper) en duidelijker.
Binnen twee dagen zal je meer weten!
Succes!
 
Terug
Bovenaan