Zwanger?

Hoi,

Ik hoor eigenlijk nog op het zwanger worden forum. Maar is heb een vraagje.
Ik heb al ongeveer 2 wkn last van veel afscheiding. (helder) Het lijkt wel of ik incontinent wordt. Ik moet ook veel meer plassen. Mijn borsten worden nu ook gevoelig (maar dit heb ik ook als ik ongesteld moet worden) Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus. Omdat ik altijd onregelmatig ben wil ik niet gelijk gaan testen, maar nog een weekje wachten. Zou er een kleine kans inzitten dat ik zwanger ben?
Alvast bedankt voor jullie reacties
 
altijd van die domme vragen hier wacht het toch gewoon af wij zijn ook niet helderziend.
ga volgende week een test halen en dan weet je het, zo zijn wij er ook achter gekomen en niet van onderstellingen van zou ik nu....bla bla bla. sorry maar dit soort vragen worden hier veel gesteld en zijn echt storend.
 
Ik had ook erg pijnlijke en grote borsten. Ik had juist minder afscheiding, maar wel zo'n kramperig gevoel in mijn onderbuik alsof ik ieder moment ongesteld kon worden. En hele droge ogen. Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en kan nog steeds mijn lenzen niet lang in houden.

Succes, ik hoop dat het raak is!
Kiki

P.s. trek je niks van van bovenstaande mopperkont!
 
Hoi ANONIEMwas jij niet onzekeer?ik begrijp echt wel dat je er moe van wordt,maar begrijp ons ook dan een keer ,dat we erg onzeker zijn,antwoordt dan niet als je je zo eraan ergert!!!jij bent al zwanger,dus dan is het makkelijk om zulke antwoorden te geven. sucses met je zwangerschap
 
hallo, als jullie zo onzeker zijn, haal dan een test. En met zeuren tegen een forum word je toch niet minder onzeker! Vreselijk, en dat wil dan kinderen op gaan voeden.
 
he anoniem, over zeiken gesproken. Jij moet wel veel vriendinnen hebben als ik het zo hoor. Als jij mijn vriendin was had ik je een schop onder je kont gegeven zeikwijf
 
moet jij zeggen,met je achterlijke antwoorden,van en dat moet kinderen opvoeden!!!!!REAGEER DAN NIET JA,maar je doet het er gewoon om,anders reageer je niet,echt mag hopen als je ooit nog een kind wilt,DAT HET HEEEEEL LANG GAAT DUREN,dan voel je het ook is een keer,ik zet bijna nooit dingen neer van o ben ik mischien zwanger?ik wacht altijd netjes af,en als ik over tijd ben doe ik een test,maar laat de meiden van het zwanger worden,in hun waarde ja,iedereen hoort met respeckt behandeld te worden,kan jij nog is wat van leren.en zet lekker je naam er bij.
 
Terug
Bovenaan