Zwanger??

Hoi allemaal,

Ik zou op de 26e ongi moeten worden. Maar tot op heden nog niets gehad. Nu heb ik vanochtend (te) snel getest. En de test op kop weggelegd. Ik weet niet of dit er mee te maken had maar er was niets te zien! Behalve de streep dat de test goed was. Wie herkent dit? Ik wil het nu over een paar dagen weer testen. Maar ik blijf nu in onzekerheid zitten?!!

Groetjes een in spanning afwachtende moeder!
 
Hoi afwachtende moeder,

Als het streepje verschijnt dat je de test goed hebt gedaan dan is er waarschijnlijk niks mis gegaan.Moest er ook een - of + verschijnen?
Ik zou als ik jou was even afwachten of je deze week nog ongi wordt zoniet dan zou ik nog een keer een test doen,soms zitten er nog niet genoeg hormonen in je lichaam voor zo'n test!?
Sterkte groetjes Liel
 
Ik zou het als ik jou was volgende week nog een keer proberen, de eerste en de 2de keer was bij mij ook negatief en de 3de keer was het raak, maar toen geloofde ik het weer niet dus heb ik de volgende dag gewoon weer een test gedaan, en inmiddels ben ik 27 weken zwanger.
Dus zolang je niet ongesteld bent dan moet je het gewoon nog een keer proberen of anders ff naar de huisarts gaan.
groetjes
 
Terug
Bovenaan