zwanger

Ik heb mijn huisarts niet gebeld. Die zegt toch alleen maar gefeliciteerd en ga maar naar de verlosk.

Lijkt mij dus verstandiger om contact op te nemen met een verlosk. bij jouw in de buurt.

Niet elke verlosk. verwijst je door voor een echo dus als je belt moet je net doen alsof je niet precies weet hoelang je zwanger bent. De kans is dan het grootste dat je wordt doorverwezen voor een termijnbepaling.

En natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!. Succes
 
hallo,
bel een verloskundige,en inderdaad je zeg gewoon dat je niet weet hoever je heen bend meestal krijg je dan wel een echo.
gefeliciteerd en een fijne zwangerschap.
 
GEFELICITEERD! Heel veel succes met alles, maar nu een beetje antwoord op je vraag.
Toen ik ontdekte dat ik zwanger was, heb ik niet meteen de dokter gebeld.
Maar het kan geen kwaad om dat wel te doen. Ze zullen het waarschijnlijk ter kennisgeving aannemen en je doorverwijzen naar een verloskundige.
Als je haar vervolgens belt, zal ze waarschijnlijk een afspraak met je maken voor de 12e week.
Bij mij was in het begin niet alles helemaal goed; ik verloor wat bloed en als jou zoiets overkomt (ik hoop het niet voor je), zou ik wel meteen gaan bellen. Dat heb ik destijds ook gedaan en toen mocht ik vrij snel komen om het na te laten kijken (en gelukkig was alles goed en hebben we al bij 8 wk het hartje gehoord!!).
Groetjes, Marielle (nu bijna 18 wk)
 
hoi
Gefeliciteerd!!!!
Ik heb mijn huisarts niet gebeld maar bij 8 a 9 weken heb ik de verloskundigeen gebeld en kon bij haar terecht in mijn 12ste week.
Je hoeft echt je huisarts niet te bellen.

groetjes
 
Ik ben wel meteen naar de huisarts geweest, maar de enige reden daarvoor was dat ik medicijnen gebruik voor astma en wilde weten of ik daarmee moest stoppen.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan