zwanger

ja dat had ik ook. wij gingen toen kamperen en ik paste niet eens al mijn kleren meer en toen ik 10 weken was had iemand het al aan me gezien. ik ben nu 17 wk en groei nu iets minder hard maar moet wel zwangerschapkleding aan
 
Met 6 weken werkte het elastiekje tussen m'n broeken al niet meer en moest ik echt al de positiekleding in. Vanaf dat moment kon ik het ook niet meer geheim houden want het was echt overduidelijk te zien. Ik heb ook eerder een echo gehad omdat ze ook dachten dat het een tweeling zou zijn. Het is er toch echt maar 1 en ik geniet elke dag weer van m'n lekkere dikke buikie.

Liefs, Ank 15 weken
 
Ja heb ik ook maar dacht dat ik dingen wilde zien die er niet zijn hahaha.Bij de eerste duurde het veel langer,misschien gaat het nu sneller omdat de baarmoeder al een keer eerder groter is geweest??
Groetjes
 
Ben nu 7,5 week zwanger en heb vandaag een positiebroek gekocht omdat ik niet meer in mijn spijkerbroeken paste. Gaat echt heel snel! en bij mij is het geen tweeling, want ik heb eergister nog een echo gehad.

Groetjes Kim
 
Helaas moet ik de "vreugde" bederven! Ben al 17 weken zwanger van de tweede en er is nog niets te zien, pas ook nog in m'n gewone kleren. M'n eerste kindje was dan ook heel klein bij de geboorte (5 pond en 44 cm).Sommige zagen het bij 7 mnd nog niet! Ach het zal vanzelf wel komen !
 
Terug
Bovenaan