zwanger?

Hallo allemaal

Ik had het zondag moeten worden en ben dus nu bijna 2 dagen overtijd. Ik ben sinds drie maanden gestopt met de pil en heb iedere keer een cyclus van 27 dagen gehad. Ik heb nu al een week zo'n vreemd borrelend (alsof je darmen je eten verwerkt)gevoel in m,n buik, moet veel plassen, mijn borsten zijn wel wat gegroeid, heb veel vaker honger. Wie herkent deze dingen, zou ik zwanger kunnen zijn? Ik wil nog even wachten tot ongeveer donderdag met een test te doen.

Groetjes anoniem
 
Dit soort vragen kom je erg veel tegen op het forum, ze zijn ook goed te begrijpen, het is een spannende tijd voor iedereen.
Het kunnen inderdaad wel zwangerschapsverschijnselen zijn, maar ja, dat weet je natuurlijk nooit zeker. Voor het zelfde geld is je menstrutatie wat heftiger dan normaal en heb je daardoor die klachten.
Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, succes met afwachten.
Mosy
 
Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

De enige manier om erachter te komen of je wel/niet zwanger bent is toch TESTEN!
Wij kunnen denk ik hier echt geen antwoord op geven. Ik had dezelfde verschijnselen als jij, maar die had ik ook als ik ongesteld moest worden....

Veel succes.

Smargje
 
Hoi,

Ik moet je wel meedelen dat de symptonen die je opnoemt ik juist had als ik ongesteld moest worden.

Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent!

Groetjes,
Dorien
 
Terug
Bovenaan