zwanger??

Hallo,

Ik ben 19 februari dit jaar bevallen van mijn zoontje. Sinds een paar maanden voel ik me net toen ik zw was, moe af en toe misselijk en ook een gevoel in je buik alsof er een vlindertje door vliegt, heb ook een test gedaan maar die was negatief, is het nou zo dat je op een gegeven moment de test negatief uitvalt als je bijv. al een tijdje zw. ben of blijft de test heel de zw. positief?

gr. J
 
Het is wel moeilijk om zo op afstand te beoordelen of je misschien wel of niet weer zwanger bent.

Ben je normaal gaan menstrueren na je bevalling en doe je dat nu niet meer?
Zo ja, hoe lang menstrueer je dan niet meer?
Zijn toch aanwijzingen of je wel of niet zwanger kunt zijn, lijkt mij.....

Wat betreft de test, die kan in het begin, na het uitblijven van de menstruatie, nog negatief uitslaan. Dit komt soms door een te laag HCG-gehalte, maar na een paar weken (op z'n hoogst!) zal de test bij een zwangerschap wél positief uitslaan. Daarom is het ook belangrijk om te weten of je een normale menstruatie hebt gehad.

Maar ik ben geen arts, ik heb wel een prachtig boek waar ik veel info uit kan halen en veel van internet, maar ben geen arts!
Misschien is het een idee om bij je huisarts langs te gaan?

Groeten,
Mel
 
het hormoon verdwijnt weer...in de hoeveelste maand weet ik niet precies....maar ik heb dus gehoort dat als je bv 8 maanden zwanger bent en je doet dan een test...dat ie dan negatief is...vreemd he?

dus...als een speer naar de huisarts...heel veel succes

gr fenna
 
Bij moeders voor moeders geef je urine tot de 16e week, daarna zit er te weinig hormoon in je urine, dan hebben ze er niks aan. Als je nu ook al het gevoel hebt dat er beweging is zou je dus al een eind verder in de zwangerschap kunnen zijn. Op naar de HA, die zal je wel doorverwijzen naar een VK voor een echo. spannend hoor!
 
Terug
Bovenaan