zwanger?

had dit toen straks al geplaatst maar kon het niet terug vinden?
nog maar een keer:

misschien een beetje een raar bericht, want ik weet dta de enige zekerheid een test is...
maar ik heb een dochtertje van 13 maanden, en voel me nou al een aantal maanden zo onzettend zwanger! ik ben gewoon aan de pil, dus in principe "kan" het niet eens... heb 2 maanden terug toch getest, en die was gewoon negatief.
maar ik heb echt alle kwaaltjes die ik tijdens mijn zwangerschap ook had, ik ruik zelfs weer beter! ik heb ook echt een opgezwollen buik, en voel zeg tikjes (mijn darmen???)
zoals ik al zei, ik weet dat een test de enige zekerheid is, maar ja omdat hij de vorige keer al neg. was, en zo goedkoop zijn ze niet...
ik durf ook inet naar de dokter te gaan, de vorige keer was ook al ongepland... ik durf geen eens sex meer te hebben, heb al 2,5 maand geen sex gehad, de vorige keer was met condoom, en ja nou ben ik dan aan de pil maar ik durf gewoon echt niet meer!
ik word trouwens wel ongi in de stopweek, maar dta is dan 1-1,5 dag en zo weinig, hooguit 1 minitmpon zeg maar :S
wat denken jullie? snap dat jullie geen waarzeggers ofzo zijn, maar puur van wat ik schrijf, wat denken jullie zwanger of niet?
 
Hoi Anoniem,

Ja ik denk als ik je verhaal zo lees dat je echt zwanger bent, maar ja een test is toch wel handig bij al die onzekerheid. Wat maakt het uit als dit de tweede ongeplande zwangerschap zou zijn. Ongepland wil nog niet zeggen ongewenst. Ik zou toch maar even testen of even langs de huisarts gaan. Succes en hoop nog te horen wat de uitslag was.

Liefs Wendy
 
nou ik heb gisteren toch maar gewoon een test gehaald, en gelukkig was ie nega
maar nou twijfel ik eerlijk gezegd nog steeds...
ik word zo gek van mezelf!
zou het kunnen dat ik bijv. al lang zwanger ben, want dan test je toch ook nega?
 
Terug
Bovenaan