zwanger?!?

Hoi iedereen,

herinneren jullie je nog de tijd dat jullie vermoedden dat je zwanger was?
Spannend he. Ik maak het nu weer eens mee. Ik heb een dochtertje en ben nu (vermoedelijk) zwanger van nr.2.

Zwangerschapstesten zijn ook niet aan mij besteed. Ze geven telkens een negatief resultaat. Vorige keer heb ik er zeker 7 gebruikt en ze waren alle 7 negatief terwijl een bloedtest uitwees dat ik zwanger was. Ik vind het dus nu wel rommel en ga volgende week naar de huisarts voor een bloedtest.

Ik vind het allemaal weer reuze spannend en hoop dat ik inderdaad zwanger ben.

Tot binnenkort,

Eva
 
Hai Eva,

Inderdaad superspannend he? Ik zit in hetzelfde pakket.... Heb een dochtertje (7 mnd...) en denk ook dat ik zwanger ben van nr. 2. Ben inmiddels 4 dagen overtijd, terwijl mijn cyclus normaal heel regelmatig is... Heb gister al een test gedaan omdat ik het niet kon afwachten, maar die was negatief, terwijl ik voor mn gevoel zeker weet dat ik zwanger ben... Ik wacht nu maar tot vrijdag ofzo voordat ik de volgende test ga doen, hopelijk weet ik dan meer.

Ik hoop ook voor jou dat het raak is!!! Succes, ik zal voor je duimen!!!

Groetjes, Cootje
 
Hoi Cootje,

Ben net terug van de huisarts. Heb bloed laten nemen. Ik houd het niet meer uit. Ik heb een dochtertje van 6 maanden. Ik bid en hoop dat ik zwanger ben. Ik verlang er zo naar.

Tot binnenkort met nieuws.

Vanavond of morgen weet ik de uitslag. De huisarts heeft het met spoed aangevraagd omdat ik het echt zo graag wou weten. Lief he.
 
spannend!!!!
ik ben nu 4 dagen over tijd,voelen jullie je ook anders ?
ik heb last van mijn borsten en een raar gevoel in mijn buik ,balletje gevoel.
herkennen jullie dit?
groetjes iris
 
Terug
Bovenaan