zwanger????

hallo allemaal,

ik zit met een klein vraagje. Ik heb 26 september voor het laastst mijn NOD gehad. mijn cyclus is 31 dagen dus vandaag 3 dagen daaroverheen( en normaal altijd op tijd) . Afgelopen week veel last gehad van pijnlijke borsten( mijn tepels steken vooruit en mijn bortsen zijn heel zacht i.p.v. harde schijven rond mijn tepels)en ook moet ik heel de tijd boeren, regelmatig plassen en heb ik pijnlijke steken in onderbuik en last van mijn maag. Toch vandaag zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Vanochtend na de gemeenschap kwam er een gesprongen eitje( veegje bloed) bij het afvegen mee. Nu ben ik heel onzeker en mijn temperatuur is 37,1 terwijl die gisteren en eergisteren nog 37,2 was. Kan dit toch wel ooit zo zijn dat je temperatuur zo wisselt en wie heeft dit meegemaakt en was toch zwanger. Ik weet het niet meer zo goed.

alvast bedankt voor jullie reacties
 
Anoniem, alle symptomen die wijzen op een zwangerschap, kunnen net zo goed de symptomen van een naderende menstruatie zijn. Dat verschil wil je vaak zelf graag maken omdat je zo graag zwanger wilt worden.
Pijnlijke borsten en steken in de onderbuik horen ook bij een menstruatie. Van BOEREN (haha!) en last van je maag heb ik nog nooit van gehoord dat dat op een zwangerschap duidt, dus dat heeft wellicht meer te maken met wat je gegeten hebt. Veel plassen is het enige dat ik herken als zwangerschapskwaaltje.
Maar goed. Het kan dus best dat je gewoon overtijd bent, en later menstrueert. Het feit dat je test negatief is, lijkt me een redelijk signaal dat je niet zwanger bent niet waar.
Het kan ook zijn dat je wellicht wel zwanger bent, maar dat je pas later positief test. Je geeft aan dat je tempertuurt 37,1 is. Dat zegt zo helemaal niets. Wat is je basistemperatuur bijvoorbeeld? Volg je de regels van temperaturen? Want dan zou je heel eenvoudig kunnen weten of je wel of niet zwanger bent. Als je 16 dagen een hoge tempertuur hebt vanaf je eisprong, kun je betrouwbaar testen. Na 18 dagen hoge temp ben je zeker zwanger. Heb je dat bijgehouden of niet? Nu je temp neerzetten zegt zo helemaal niets en zo sterk wissel die trouwens ook niet. Ik vermoed dat je niet helemaal weet/snapt hoe die tempertuur methode werkt: Voor meer informatie kun je kijken op www.vruchtbaarheid.org Daar staat alles over temperaturen.

Enne.... als je dingen opschrijft als "er kwam een gesprongen eitje bij het afvegen mee" vermoed ik ook dat je een beetje hebt liggen slapen bij biologieles. Als er inderdaad een gesprongen eitje weggeveegd is, dan hoef je je zeker niet meer druk te maken of je zwanger bent of niet, want dan ben je het dus zeker niet. Dat eitje zou dan toch bevrucht in je baarmoeder moeten zitten........
Bovendien kun je een eitje helemaal niet zien, zo klein is dat.
Maar goed, je onnozelheid zij je vergeven, mischien moet je je eerst eens goed informeren hoe een cyclus en een zwangerschap in elkaar steken voordat je allerlei conclusies trekt die nergens over gaan.
Ik hoop dat je snel zwanger bent, of snel gaat menstrueren. Ben je in ieder geval uit die onzekerheid!!!

 
Het is erg moeilijk om voor je te beslissen of je zwangerschaps kwaaltjes hebt of niet.Wel kan ik je vertellen dat ik als ik zwanger ben (en dat ben ik nu voor de 2e x)ik veel meer moet boeren,hahaha ja echt waar.Waar dit vandaan komt weet ik niet.
Soms geeft een test niet gelijk een positief aan dus je zou een paar dagen kunnen wachten en dan nog een keer een test doen.
Heel veel sterkte en hoop natuurlijk voor je dat het raak is.
Liefs
 
ik vind dat sommige van jullie erg lullige reacties terug geven zitten er gewoon vervelende mensen tussen of is dit de mentaliteit tegenwoordig of misschien zijn sommige zwangeren gewoon krengerig. Laten we wat vriendelijker met elkaar omgaan mensen!
 
Terug
Bovenaan