zwanger ?

Hallo meiden,

Na 13 maanden proberen, was het eindelijk gelukt: zwanger! Helaas heeft het maar 7,5 week geduurd voordat het misging. Dit is inmiddels een week of 8 geleden en we gaan vol goede moed weer verder met proberen (één ding weten we nu zeker, het kan). Mijn laatste ongesteldheid is nu 3 weken geleden en ik vraag me af of ik weer zwanger ben. Ik heb een aantal symptonen die ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook had, maar misschien beeld ik het me in omdat ik graag wil. Ik kwam er na mijn vorige zwangerschap achter dat ik altijd erg vroeg wakker was (ca. 4 of 5 uur) en daarna niet goed meer in slaap kon komen. Ook 's avonds na het eten last van mijn maag. Hebben andere meiden deze symptonen ook gehad?

Helaas, het is nog te vroeg voor een test, nog 2 weekjes geduld.

Groetjes,
Tjel
 
De vroege wakker worden herken ik wel. In het begin van mijn zwangerschap was ik elke ochtend zo uit bed, terwijl ik er normaal niet uit te slaan was! Ben toen ook nog nooit zo vroeg op werk geweest. Dus wie weet...

Gr. Linda 20 wkn
 
Hoi,

Het kan hoor dat er weer wat bezig is in je lichaam.Na mijn miskraam was ik gelijk weer zwanger mijn verloskundige zei dat dat komt door dat je hormonen nog in je lijf duidelijk aan wezig zijn.
Ik ben nu 26.6 dagen zwanger dus je ziet er is hoop.

Wees als het niet zo is niet terleurgesteld ook voor jou zal er een wondertje komen.

liefs roos
 
Hoi,

Je lichaam kan je aardig in de maling nemen. Mijn zwangerschapsverschijnselen waren hetzelfde bij mijn collega maar die was toen echt niet zwanger. Moe, duiselig, misselijk. Ik wil je niet ontmoedigen hoor en zal voor jou duimen dat het wel zo is!! Groetjes!!
 
Terug
Bovenaan