zwanger

hoi meiden. ik ben nu 6 weken zwanger dus nog heel kort. mijn vriend en ik zijn onwijs blij. het was vrij snel raak binnen vier maanden. en nou maar hopen dat alles goed gaat. ik was eerst wat misselijk maar dat is helemaal weg, en nu voel ik alleen kriebels in mijn buik. ik heb wel last van mijn borsten ze doen erg zeer. ik heb nu ook wat last van wat bruinig slijmverlies ik hoop dat dit snel overgaat. ik heb ook 3 katten dus moet mijn vriend nu lekker de kattenbak verschonen.
nou ik wens iedereen een goede zwangerschap en geniet van alles.
groetjes diana.
 
Hoi Diana,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben ook 6 weken zwanger.
Ik heb precies het zelfde gehad eerst ook misselijk(in de 4e week) maar misselijk ben ik nu niet meer en pijnlijke borsten(dat nog wel)waar ik ook last van heb is dat ik niet meer naar de toilet kan voor de grote boodschap, heb jij daar ook last van?
Verder heb ik geen klachten (nog niet tenminste) gelukkig en probeer samen met mijn man heerlijk te genieten van onze zwangerschap.

Liefs, Jonge Bruid
 
Hoi Diana...
ook namens mij..Van harte gefeliciteerd!! Geiet ervan

Ook ik ben 6 weken zwanger (zaterdag 7weken) en heb sinds 2 dagen erg veel last van ochtend misselijkheid en de rest van de dag zijn geurtjes een onaangenaam welkom hihi, lang leve de zwangerschap maar na 2 1/2 jaar tijd heb ik het er graag voor over!

succes namens mij, Gr N.
 
Terug
Bovenaan