zwanger??

Hallo,
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik ben namelijk ALTIJD op tijd geweest met mijn menstruatie. En nu ben ik al 2 weken over tijd. Als ik een test doe, zie ik heeeeeeeeel licht het "zwanger" streepje. Ben ik nou zwanger of niet... ik wordt gek van de zenuwen. Ben ik gewoon te vroeg met testen?? Nee toch?? Heeft iemand hier ook ervaring mee??
 
OP de verpakkingen van de meeste zwangerschapstesten staat dat je zwanger bent. Ook al is het maar een heel licht plusje of streepje. Dit komt omdat er nog niet veel van het hcg hormoon in je urine zit in het begin van de zwangerschap. Ik denk dat je echt zwanger bent. Om alle onzekerheid weg te nemen kun je het beste over een paar dagen nog een keer testen, dan moeten er meer hormonen in je urine zitten!!
Succes ermee!!
 
Ja idd hoe licht het streepje ook is, je bent zwanger. Het geeft eerder aan dat je niet zwanger bent als wel. Die zwangerschaptesten zijn wel zodanig getest dat dat geen leugen is als er ook maar een klein streepje staat. Ik had dat nl ook, maar ik was toch echt zwanger haha!
 
Nou gefeliciteerd hoor!! Als je 2 weken overtijd bent dan is de test betrouwbaar; als je een licht streepje ziet ben je gewoon zwanger, hoe licht ook! Je zult zien dat als je de test over een week of zo nog een keertje doet, het streepje duidelijker te zien is.
Zelf heb ik de test van Predictor gedaan toen ik 4 dagen overtijd was: lichtroze stipje = zwanger! Ik wist het al want ik merkte aan mijn lichaam dat ik zwanger was (ik voel altijd dat ik ongesteld moet worden) maar een week later vond ik het ineens toch erg "te mooi om waar te zijn" dus heb ik nog een test gedaan ;-) en METEEN zag ik een megadonkerroze stipje! En nu ben ik alweer bijna 5 maanden zwanger... gek hoor..

Geniet dus maar van je zwangerschap!
 
het kan zelfs zijn dat je test nooit erg duidelijk word hoor. Ik heb diverse keren een test gedaan (diverse merken en ook bij moeders voor moeders met 11 weken), maar mijn testen blijven vaag, maar ben toch echt zwanger. Heb dit trouwens bij al mijn zwangerschappen (dit is de vierde) gehad. Nogmaals testen heeft dus geen zin, je bent gewoon hartstikke zwanger. Je kan wel eventueel een termijnecho laten aanvragen door de huisarts om te kijken of de termijn wel klopt. Bij mij zit er meestal een week verschil in. Dit keer was het de eerste keer precies op de uitgerekende datum.

groetjes Ineke

 
Terug
Bovenaan