zwanger?

Ik had net een berichtje geplaatst, maar zie niks verschijnen. Hoewel ik misschien niet thuis hoor op dit forum even het volgende.
Sinds vorige week vrijdag vlagen van misselijkheid, die dag licht overgegeven, na de ovulatie erg moe, pijnlijke, gevoelige borsten, vaker naar het toilet dan normaal, pijn in oksels, een trekkend gevoel in de liezen -het gevoel alsof elk moment mijn menstruatie kan komen -. En sinds een dag of 2 een zeurderige pijn vanuit de heupen.
Nu 2,3 dagen overtijd en vanochtend een test gedaan die negatief uitwees.
Het vreemde is wel dat ik, zoals voor elke menstruatie, puistjes heb en benen zwaar aanvoelen.
Wat denken jullie? Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben, maar niet voldoen HCG in de urine aanwezig is om dit aan te tonen?

Groet van een onzekere Noor.
 
Gezien je klachten zou het heel goed kunnen dat je zwanger bent! Ik had zelf al een week voor mijn NOD last van een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en een dag voor mijn NOD had ik een positieve test. Pas een week later kreeg ik last van mijn borsten en misselijk ben ik nog nauwelijks.
Maar het is bij iedereen weer anders. Zolang je niet ongesteld wordt, is er hoop! Hoe moeilijk het ook is; wacht nog een paar dagen en doe dan nog een test (bijv. na het weekend).

Ik zal voor je duimen!!
 
Terug
Bovenaan