zwanger!!

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger en had dit al voor mijn menstruatie getest en die was positief, dus naar de huisarts geweest en die heeft ook positief getest. dus zwanger en erg blij, maar nou lees ik dingen over een leeg vruchtzakje?? hoe kan dit. Ik heb soms zo mijn twijfels dat ik zwanger ben, want de test ws dan wel positief, maar behalve iets opgezwolle borsten heb ik nergens last van, voel me topfit, hebben wel meer vrouwen dit gehad, ben nu zo bang dat ik ook niet echt zwanger ben. En als je zo ´n vruchtzakje hebt, heeft je lichaam dan wel het hcg hormoon zodat de test positief is??
 
Hoi Anouk,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ook ik heb nergen last van gehad, geen mintuur misselijk geweest e.d. en ben inmiddels bijna 32 weken zwanger. Als je een leeg vruchtzakje hebt, dan maakt je lichaam wel het hcg hormaan aan, je bent dus eigenlijk schijnzwanger.

Geniet er maar van, je zult zien dat alles goed gaat.
 
Hoi Anouk

Proficiat! Ik heb twee zwangerschappen achter de rug en het enige waaraan ik kon merken dat ik zwanger was, was dat ik tussen 7 en 12 weken heel erg moe was. Aan mijn borsten was nooit iets te merken, pas heel laat in de zwangerschap wel.

Marte
 
Ik ben nu 5 wkn en 1 dag zwanger en heb ook bijna nergens last van. Af en toe een licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik en heel gevoelige tepels (pas sinds gisteren). Volgens mijn verschilt dit echt per persoon.
 
Ja als je alleen een leeg vruchtzakje hebt, dan maak je hcg aan. Zoals de eerste anoniem ook al vermelde. Het is echt heel normaal om onzeker te zijn. (hormonen hé!)
Ik ben nu van de tweede zwanger (5 weken dus ook heel pril) en ook superonzeker. Dit omdat ik een miskraam heb gehad, mijn eerste zwangerschap.
ondanks dat ik nu mamma ben van een superlief, mooi ventje. Blijft het eng.
Ga er gewoon van uit dat alles goed is, en geniet heerlijk van het idee dat je over minder dan 9 maand mamma bent!!
 
ik heb dat dus ook,twijfels of ik wel echt zwanger ben. ik heb ook weinig last van kwaaltjes.ik ben vandaag 6 weken zwanger.bij ons is het extra raar omdat het een niet geplande zwangerschap is.we zijn dus afwisselend blij en bezorgd.ik zal blij zijn als ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige heb gehad om het hartje te horen.jullie ook allemaal veel succes
 
Terug
Bovenaan