Zwanger

Hoi Dames,
Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik vind het allemaal wel een beetje eng. Dit wordt onze eerste.
Maar nou zoek ik een leuk manier om het aan mijn ouders en de ouders van mijn vriend te vertellen. Iemand een idee?
En wanneer kun je het het beste vertellen?

Heel veel liefs Jeanette1982
 
Hoi Jeanette

Spannend he is het allemaal.
Net als jij ben ik er ook vandaag gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben. Misschien vind je het leuk oms een ste mailen.
littleparadise2000@yahoo.co.uk

Je kan je ouders ook een leuke kaart geven met voor Opa en Oma erop!
Groetjes van Chantal
 
hoi,

gefeliciteerd! ook nog lekker jong. is toch wel lekker hoor om jong moeder te worden. ik ben nu 38 week en ik ben net 23 geworden, dus ook een jonge moeder. ik heb niets orgineels voor je, sorry. mijn man en ik hebben het op onze trouwdag verteld aan vrienden en familie, is ook niet alledaags.
nou meid, geniet er van en maak je alsjeblieft niet zo druk, want daar wordt het toch niet anders van, gewoon lekker genieten van het wonder dat in je buik groeit.
liefs mirjam
 
Hoi,

Gefeliciteerd!

Mijn broer en zijn vrouw hadden voor (o)pa en (o)ma een cadeautje in de pakjes zat een fopspeen een met "opa's schatje" en voor oma een met 'oma's liefste". Hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs Babette
 
HOI Jeanette,

waneer je het wilt vertellen daar moet je je eigen gevoel op af laten gaan.. het meest gebruikelijk is na 12 wekenomdat dat toch de spannendse weken zijn.. Ik ben nu zwanger van de 4e en had het aan mijn ouders schoon ouders en schoonzus verteld toen ik 7 weken zwanger was.. dus een beetje vroeg.. maar toen ging mijn schoonzus het aan jan en alleman vertellen dat vond ik niet echt leuk..
succes met de beslissing..

en een leuke manier om het te vertellen is bijvoorbeeld om beschuit met muisjes mee te brengen nar je ouders of ze bij jezelf bij de thee te serveren en daarbij zeggen dat je ze over een aantal maanden weer zal serveren!!
Laat je het ons weten hoe je het uiteindleijkhebt verteld? of gata vertellen?
groetjes en nog gefeliciteerd met je zwangerschap
xx bibi :)
 
Hallo,

Ik heb voor mijn ouders en me schoonmoeder een rompertje gekocht en daarop een blaadje vast gemaakt met de tekst:
Lieve Opa en Oma,
Mag ik dit over 9 maanden komen passen??

En voor onze broers met aanhang hadden we voorleesboekjes waarop ik dan een blaadje met de volgende tekst:
Lieve Oom en Tante,
Komen jullie mij dit over 9 maanden voorlezen??

En dit had ik dus gewoon ingepakt en dat hun gegeven.
Hun reacties waren om nooit meer te vergeten!! vooral die gezichten toen ze het uitpakte omdat ze totaal niet weten wat erin zit.

Veel succes ermee!!

Groetjes Ilona.
(30,3 wkn)
 
Terug
Bovenaan