ZWANGER!!!!!

hoi meiden!!
gister tot 2x toe getest en ja hoor....ZWANGER!!!
zat pas in maand 5, dus best snel....
kan iemand mij info geven over "wat nu"?
morgen ga ik de dokter bellen.
weet iemand vanaf wanneer je naar de verloskundige mag en of de dokter kan zien hoever ik ben???
had een hele onregelmatige cyclus, dus het kan 4 of 5 weken zijn.....
ben zo HAPPY!!!!!
en hebben jullie ook zo'n ongesteldheids buikpijn en misselijk.....??? ook heel rommelig in mijn buik en klinkt vies....maar last van scheetjes laten... (SORRY)....
ben wel heel abng dat het mis gaat hoor....
dikke XXXXXXX
 
Hallo An,

Als eerste van harte met je zwangerschap leuk joh.
Ik ben voor de tweede keer zwanger, ik heb een dochtertje van bijna2,5 jaar en ben nu 15 weken zwanger. Bij ongeveer 11 a 12 weken mag je naar de verloskundige. De huisarts kan bij +/- 8/9 weken de grote voelen maar een echo is veel betrouwbaarder. Dus mocht je niet precies weten hoe ver je bent raad ik je aan een echo te vragen dan kun je het namelijk precies zien. buik pijn komt doordat er z'n hoop veranderd in je lichaam en misselijk ja dat hoort erbij en als je pech heb hou je dat ook nog wel ff. Buikpijn komt eigelijk omdat je baarmoeder gaat groeienen dan krijg je "bandenpijn" maar is heel normaal.

Ik wens je veel succes en eel hele fijne zwangerschap.

Groetjes van Ineke
 
Hoi An

Gefeliciteerd! Ik ben nu 8,5 week zwanger van de eerste en heb nu sinds een week eigelijk geen buikpijn meer. Daarvoor was echt elke dag het ongi gevoel waar ik onzeker van werd. Maar het schijnt er bij te horen. Nu nog af en toe en daar ben ik eigelijk ook wel blij mee want dan voel je iets :)
Verder heb ik nergens last van, alleen inderdaad "lucht" en een lastige stoelgang.
ik heb de dokter toen gebeld en die verwees mij door naar de VK. Hier moet ik de 25e heen. En dan hoop ik alles te kunnen zien en het hartje te horen! Dan pas ben ik echt gerustgesteld.
Geniet er van.....

Groetjes Iris
 
hoi an.

Natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben nu bijna 20 weken zwanger van de eerste.
Bij mij was ook niet echt duidelijk hoelang ik zwanger was.
Ik ben na de test gelijk naar de huisarts gegaan, hij maakt dan een schatting van hoelang je ongeveer zwanger bent.
Ik was zes weken zwanger ongeveer en ik moest gewoon 4 weken wachten, met tien weken kreeg ik een termijnecho om te kijken hoever ik was.
 
hoi An

Ik had ook een hele onregelmatige cyclus, soms bleef mijn menstruatie wel 3 maanden uit en kwam dat 2x achter elkaar. Toen ik bij de huisarts was geweest heb ik gelijk de verloskundige gebeld en die heeft geregeld dat ik een echo kreeg. We hadden gedacht dat ik 10 weken was en dat bleek maar 6 weken te zijn. Maar daardoor heb ik wel lekker 3x een echo gehad. Ik zou gewoon bellen als ik jou was. Succes ermee en gefeliciteerd natuurlijk.

groetjes inge
 
Hoi Ann,

Van harte gefeiliciteerd met je zwangerschap.
Wij proberen nu bijna een half jaar zwanger te raken. Maar ook ik heb een onregelmatige cyclus.
Heb je nog tips voor me?

 
Terug
Bovenaan