zwanger???

Hallo is er iemand die mij kan vertellen wat precies de aanwijzingen zijn dat je zwanger bent. Ik heb nu twee weken voor dat ik ongesteld moet worden al hele gevoelige borsten is dit een aanwijzing??
 
Het kan een aanwijzing zijn maar ik zou me er niet blind op staren.
Tegen de tijd dat ik altijd ongesteld moest worden had ik super gevoelige borsten die je niet eens aan mocht raken.Dit goldt voor zowel voor als na het gebruik van de pil.
Ik zou me er dus niet op vast pinnen. Ik weet niet hoe de gevoeligheid van je borsten was voordat je stopte met de pil.
 
hallo mensen.

ik ben een paar dagen voor kerst gestopt met de pil. en met 1e kerstdag ben ik voor het laatst maandelijks geweest sindsdien slik ik de pil ook niet meer, en me vriend en k hebben wel geslachtsgemeenschap. de kans zit er nu in dat ik zwanger ben, en het mooie is mijn vriend en ik willen het allebei wel.
nu weten mijn schoonouders het wel maar mijn eigen ouders nog niet, ik ben namelijk bang om het te vertellen.
hoe moet ik het mijn ouders vertellen?op welke manier?en is er iemand geweest die het ook niet durfde te vertellen?

p.s ik ben zelf 19 en me vriend is 25.
HELP ME!!!!
 
Terug
Bovenaan