zwanger

Hallo allemaal, ik ben Bianca en ben 7 weken zwanger. Dit is de tweede keer. Het eerste kindje is in oktober doodgeborden met 30 weken. Wij hebben er voor gekozen om snel weer zwanger te raken en dat is gelukt. Het voelt geweldig. Ik ben nu wel bang dat er iets mis zal gaan, zeker de risicovolle 12 weken. De gyn heeft al wel gezegt dat deze zwangerschap moelijk zou zijn. Ik dacht dat het nog wel mee zou vallen, maar ik merk nu dat ik er wel meer mee bezig ben. De eerste keer was ik veel rustiger. Ik had het gevoel dat het wel goed kwam. Heeft iemand hier ervaring mee, zodat we eklkaar gerust kunnen stellen?

Groetjes Bianca
 
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wens je veel sterkte!Hopen dat het dit keer goed gaat. Het lijkt me best lastig. Je was snel weer zwanger,dus dat is in ieder geval al heel positief!
 
mijn twee vorige zwangerschappen zijn helaas met 22/23 weken geeindigd in vroeggeboortes. Ben nu voor 3e keer zwanger (bijna 25 weken)maar de angst om weer je kind te verliezen blijft bij ons toch wel ronddwalen in het hoofd. Iedereen zegt wel dat het goed komt, maar ik ben pas gerustgesteld als het lekker in je handen ligt te huilen. Ik heb met 14 weken een bandje om mijn baarmoedermond gekregen, en we hopen nu dus dat ik geen vroegtijdige ontsluiting krijg zoals dus eerder is gebeurd. Wat bij ons zeer helpt is er met vrienden en omgeving erover te praten, en natuurlijk je partner, dit helpt bij ons erg goed. De angst wordt bij mij nu wel iets minder omdat ik tegen de levensvatbaarheidsgrens aanloop maar goed, je blijft bang en dat kan niemand je wegnemen. Zelfs maatschappelijke hulp o.i.d niet!!
Wij leven elke keer weer naar een drempel/mijlpaal toe totaan de 40 weken dus. 12 weken, daarna 28 weken enzo verder. Ik wens jullie in iedergeval veel sterkte en probeer als je een prater bent, erover te praten en/of een dagboek bij te houden om je gevoelens op te schrijven.
In ieder geval het allerbeste meid!!
Groetjes susan
 
Sorry dat ik dit vraag maar ik vind dit echt eng om te lezen maar hoe kan dat gebeuren dan na zoveel weken toch dood geboren te worden??
Ik ben nu 26 weken en nadat ik dit gelezen heb lijkt het me echt eng om iedere keer bij de veloskundige naar het hartje te gaan luisteren want misschien hoor je dan niks meer..
Eng..
Vind ik heel erg voor jullie...
Zou het echt niet mee willen maken..
Sucses met jullie zwangerscharppen...
 
Terug
Bovenaan