zwanger!!!!!

Hoi,

En jawel eindelijk zijn we zwanger.. na 2 1/2 jaar. we hadden de moed al opgegeven om kinderen te krijgen. Ik ben alleen heel erg onzeker en onrustig, maar dat zal er wel weer bij horen.
Ik ben aan de ene kant erg blij maar aan de andere kant bang om het te verliezen. hebben andere vrouwen dit gevoel ook gehad...
 
Hoi!

Allereerst heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt geweldig voor jullie!

De angst om het kindje te verliezen is heel normaal. Probeer om ondanks die angst toch te genieten. Denk maar zo: als ik het verlies heb ik er in ieder geval optimaal van genoten. Dat valt niet mee, dat weet ik...

Liefs,

Jabe
 
Hoi Sandra,

GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd hoor.
Ik denk dat alle zwangere vrouwen in het begin erg onzeker zijn over of het wel helemaal goed zit. Ik zelf was vrij snel zwanger dus bij mij was het vast wel een ander soort angst. Na zo'n lange tijd is het echt heel logisch dat je onzeker bent. Ik hoop dat jullie snel bevestiging kunnen krijgen dat alles goed is.

Probeer er toch volop van te genieten, 9 maanden zijn heeeeeeeel snel voorbij.

Liefs, Ank
 
GEFELICITEERD!!! Heerlijk om na zo'n lange tijd zwanger te zijn.

Bang zijn vor een miskraam is heel naormaal, hebben heel veel vrouwen. Probeer toch lekker van je zwangerschap te genieten.
 
Van harte gefeliciteerd !! Ik weet hoe het is om lang op een zwangerschap te wachten, maar 2,5 jaar is wel erg lang ! De angst kan ik heel goed begrijpen hoor. Iedere vrouw zal het wel hebben, maar als je zo lang hebt moeten wachten op een zwangerschap is de angst echt wel groter hoor dat je het weer moet verliezen ! Ik kan wel zeggen geniet ervan, maar je bent toch niet eerder gerust dan dat je een prachtige echo hebt gezien. Hopenlijk krijg je die snel en zie je een mooi hartje kloppen. En dan heel hard genieten hoor !

Liefs,
Luna
 
Terug
Bovenaan