zwanger?

Hallo Dames,

Het volgende.

Ik ben alle maanden precies om de 28 dagen ongi, kan bijna de klok er op gelijk zetten.
Vorige week woensdag de 14de was normaal gesproken de dag van de rode duivels.
Maar tot op heden nog niks, en geen tekens dat ze er aan komen. Heb wel elke dag een "leeg"gevoel in de buik/maag. En een iets misselijk gevoel, en al 2 week buikklachten.
Zaterdag en gister getest maar negatief.
Kan het langer dan een week duren voor een test positief aangeeft?

Groetjes tweety
 
Als je echt zekerheid wilt kun je het beste naar de huisarts gaan. Een vriendin van mij heeft 3 thuis testen gedaan die allemaal negatief waren maar die bij de dokter was positief en op de echo 2 dagen later was een kerngezond vruchtje te zien van 10 weken. als je liever nog even wachten kun je natuurlijk volgende week gewoon nog een keer testen als de rode duivels nog steeds niet zijn langsgeweest.
succes Inge
 
Hoi Tweety.

Ik zelf had ook altijd een hele regelmatige (28) dagen menstruatie. Bij het uitblijven hiervan heb ik na 4 dagen een test gedaan en die was dacht ik negatief. Een week later dus anderhalve week na het uitblijven heb ik opnieuw een test gedaan en ja hoor deze keer was het positief. Ik ben nu 9 1/2 week zwanger. In het begin kan het gebeuren dat je nog te weinig hormonen hebt zodat de test negatief is terwijl je wel zwanger bent. Dus gewoon na een paar dagen nog een keer proberen en/of naar je huisarts.
Veel geluk. Natalie
 
Terug
Bovenaan