zwanger

Hoi allemaal
IK ben ook zwanger! Ik ben er heel blij mee, maar ook vreselijk onzeker of alles wel goed gaat. HEt is de 1e keer!
Ik ben nu 8weken en hele dagen misselijk. Ze zeggen dat dat een goed teken is. OVer 2 en een halve week heb ik een echo. Volgens mij kan ik het daarna pas echt geloven. Hoe gaat zon echo trouwens: verschil in inwendig en uitwendig en wat is normaal?
Nou, ik ben bennieuwd naar de reacties. enne, jullie ook gefeliciteerd
 
Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en heel begrijpelijk dat het allemaal spannend is. ik ben nu 9.3 weken zwanger en ook van de eerste en heb vandaag mijn eerste echo gehad, was wat eerder ivm een ongeluk en bloedverlies. zo ´n echo is prachtig, je ziet voor het eerst je eigen kindje, heel onwerkelijk, het hartje klopte goed en het was flink aan het bewegen. wij hebben een inwendige echo gehad het was nog te vroeg om uitwendig te doen, kon wel maar we zagen bijna niets, inwendig stelt niets voor, ze gaan met een staafje naar binnen ongeveer zo ver als je pink en dat is het. geniet van de zwangerschap en na de echo helemaal dan heb je iets meer zekerheid.
 
Wat spannend voor je.Ik heb het zelf gisteren ontdekt dat ik zwanger ben.Dus ook voor mij een hele spannende periode.Ben al wel bij de huisarts geweest en ben ongeveer 7 weken zwanger.Gefeliciteerd en hou ons op de hoogte
 
Gefeliciteerd, het verschil tussen een inwendige en een uitwendige echo is heel erg simpel een inwendige echo....dan gaan ze met een staafje bij je naar binnen. En dat is helemaal niet zo ver en doet ook zeker GEEN pijn. Een uitwendige echo, dan gaan ze met een apparaatje over je onderbuik met een beetje gel en daar voel je niks van. Wat is normaal? Beide! Wees maar gerust....de echo maken is het mooiste wat je overkomt. Je gaat je kindje bekijen! Heel erg veel succes en plezier van je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan