zwanger???

hallo allemaal,

Ik ben nu 6 dagen overtijd. temp vanmorgen 37.2 en de vorige dagen steeds 37,1. Ik heb last van mijn borsten, moet vaak kleine beetjes plassen, ben moe en heb vaak last van vermoeide benen die je niet stil kan houden. Ik moet ook steeds tussendoor wat eten anders krijg ik een licht gevoel in mijn hoofd. Nou allemaal symptomen die duiden op een zwangerschap zou je zeggen. Ik heb vanmiddag nog een test gedaan maar hij is nog negatief. kennen jullie dit???
Ik voel me zo zwanger maar de bevestiging blijft nog uit. Balen hoor Het is mijn 1 e keer dus ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het werkt. We zijn al 11 maanden bezig en dit is de 1 e keer dat ik 6 dagen overtijd ben
Help??
 
Ik zou gewoon nog even rustig afwachten... Het duurt even voordat de test positief aangeeft, misschien kun je een digitale test van clearblue doen met ochtendurine, die zijn er vaak heel vroeg bij... Zere borsten en moeheid zijn wel zwangerschapskwaaltjes, dus ik hoop voor je dat het ook zo is...

Groetjes
Manky
 
Mijn eerste zwangerschaps test was ook negatief, 3 dagen na het uitblijven en na nog een week heb ik voor de 2e keer een test gedaan en die was wel positief. Mijn test was van een bekend merk die je de hele dag kunt doen maar die ik zelf met de ochtend urine heb gedaan. Ik had gewoon nog niet genoeg hormonen in mijn lijf. Er is dus nog volop hoop.
Heel veel succes.
 
Terug
Bovenaan