zwanger?

Hallo allemaal!

Hoe staat het er allemaal voor? Allemaal lekker aan het klussen of aan het afwachten?
ik ben nu 4 dagen overtijd,heb twee testen gedaan, had er een paar tegelijk besteld van romed.Bij 1 test kwam er na een kwartier ong een tweede streepje en een dag later was het gewoon negatief. Ik durf nu even niet meer te testen. Ik heb de volgende symptonen> zere tepels waar je aderstjes ziet lopen en ik heb er bultjes op gekregen. Lage buikpijn en rugpijn, heel veel plassen en maagzuur zo af en toe.

Ik weet het niet meer, misschien houd me lichaam me voor de gek?

Iemand hier ervaring mee?

liefs Jet
 
Hoi!
Ik kan me voorstellen dat je je nu heel onzeker voelt.. Volgens mij is het het beste om over drie dagen weer een test te doen, als je een week over tijd bent. (dan neemt de hoeveelheid hgc toe)
Je klachten zijn wel typische zwangerschapsklachten, maar daar durf ik verder geen uitspraken over te doen.
Toen ik mijn test had gedaan had ik ook last van lage buik- en rugpijn en het was wel positief! Gewoon over drie dagen nog een test doen! Succes ermee! Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
 
Hallo,
Ik was vorige week twee dagen overtijd en heb toen een test gedaan. Ik had(nog trouwens) erg gevoelige tepels en een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Ik had net als jij testen besteld van romed en zo'n test dus ook gedaa. Het tweede streepje was na vijf minuten heel ligt. Toen heb ik ook nog een test van het kruidvat gedaan. Nou toen
kwamen er twee duidelijkt strepen in beeld. Ik zou een test bij de kruidvat halen. En je hoeft dus niet nog drie dagen te wachten voor je erachter kunt komen of je zwanger bent. Veel succes.
groetjes Lotte.
 
Ik heb op het forum al eens eerder gehoord dat de testen van Romed niet zo zuiver zijn. Die van het kruidvat zouden erg duidelijk zijn. Probeer het dus inderdaad eens met een test van het kruidvat. Succes!
 
Ik twijfelde ook heel erg aan mijn testen, maar ik heb gehoord, als ze ook maar iets positief zijn, is het positief! Dat was bij mij dus ook het geval. (bij beide zwangerschappen) Maar ik zou ook over een paar dagen een test doen of even wat urine naar de huisarts brengen!
Succes en ik duim voor je
 
Terug
Bovenaan