zwanger

A

Anoniem

Guest
ik heb net een test gedaan en ik ben zwanger hoera.
maar nu vraag ik me af of ik eerst naar de huisarts moet of gewoon naar de verloskundige. weten jullie dat?

Wat jij het prettigste vind. Ik heb de verloskundige gebeld en die verteld je wel wat je moet doen. Gefeliciteerd!

GFELICITEERD
Ik zou gewoon naar de verloskundige bellen. Kun je een afspraak maken en heb je iets om naar uit te kijken.

als je de verloskundige belt, en zegt dat je niet precies weet hoe lang je zwanger bent dan mag je waarschijnlijk binnen 2 weken een termijn echo laten maken. ik heb met 6 weken mn eerste echo gehad,erg fijn hoor dan heb je tenminste bevestiging dat t echt zo is.
groetjes en succes!
Monique

Van harte gefeliciteerd!!!!!!! Je kunt gelijk naar de verloskundige bellen. Ik ben wel eerst naar de dokter geweest, maar die kon niets doen en verwees me door, maar dan weet de dokter het tenminste.

Proficiat!
Je moet wel even je huisarts inlichten over je zwangerschap.
Bel gewoon even naar de assistente en vraag wat je het beste kunt doen.
Je kunt bij de meeste verloskundigen gewoon zonder verwijskaart terecht, maar misschien wil je huisarts je ook even zien.
Groetjes!

Gefeliciteerd.

Mijn moeder moest toevallig bij onze (oudere) dokter zijn en vroeg aan hem wat ik het beste kon doen. Hij zei dat ik nog ruim de tijd had en dat ik met 4/5 maanden maar eens bij hem langs moest komen.

IK DACHT HET TOCH ECHT NIET. Ik heb toen via de gouden gids meteen een verloskundige praktijk bij mij de buurt gebeld en daar kon ik met 12 weken langs komen. Dit was afgelopen vrijdag. Mijn dokter is geloof ik een beetje ouderwets.

Terug
Bovenaan