Zwanger

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een test gedaan en die was binnen 2 minuten positief, dus ik ben zwanger. Eigenlijk wist ik het al wel, want ben elke avond misselijk (gaf het eerst of de griep) en sinds een aantal dagen ook de hele dag misselijk.
We hebben al een dochtertje die a.s. donderdag (17-02) 1 jaar wordt.
Nu heb ik een vraagje, bij de eerste was ik helemaal niet misselijk, nu zoals jullie al gelezen hebben ben ik bijna de hele dag misselijk herkent iemand het?

Groetjes van Mieke
 
Allereerst proficiat met je zwangerschap!
Ik herken het wel andersom. Bij mijn eerste zwangerschap de eerste maanden hele dag misselijk. Nu bij mijn 2de helemaal niet alleen pijnlijke meer gevoelige borsten. Succes en sterkte verder met je misselijkheid en vergeet niet dat elke zwangerschap anders is, echt waar.
 
Hoi Mieke,

Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik herken het wel. Bij de eerste ben ik ook helemaal niet misselijk geweest en bij de tweede zwangerschap was ik het de hele dag door. Ik hing constant boven de toilet. Dit kwam bij mij doordat ik zwanger was van een tweeling. Veel sterkte in ieder geval met je misselijkheid.

Groetjes Nancy
 
Bedankt voor jullie reacties......
Nancy van jou krijg ik de kriebels (een tweeling) lijkt me heel leuk, maar ooooow zo druk.
Stiekum hoop ik dat het er 1 tje is.

Groetjes van Mieke
 
Terug
Bovenaan