ZWANGER!!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal,

Ik ben  Kim 28 jaar, ik heb een dochterje van 21 maanden. Ik ben eind oktober weer gestopt met de pil.
Bij ons dochtertje was het de tweede keer meteen al raak.
Nu had ik dus vanaf dat ik gestopt was elke keer een soort van teleurstelling te verwerken als ik weer ongi werd.
Ik snap dat sommige die al langer aan het klussen zijn om zwanger te raken er misschien een beetje boos om kunnen worden, maar omdat het de eerste keer dus zo snel raak was, hoopten we daar nu weer op.
Maar gisteren dus een test gedaan en daar verscheen een duidelijk en een vaag streepje op, maar een streepje is een streepje toch?
Vrijdag ga ik toch nog maar een test doen, maar ik weet het eigenlijk al bijna zeker.
In mijn eerste zwangerschap had ik een te lage bloeddruk en als ik nu voorover buig word ik weer een beetje duizelig en wat steken in m'n borsten, wat meer slijm verlies en een opgezette buik.  

Groeten van ons
 
hi, hi, ik heb gister ook getest. En net als jij een heel licht streepje. Voor mijn gevoel ben ik zwanger. Voel me anders. Maar mijn man wil er niet aan. Dus ben ik vandaag naar de dokter gegaan met een potje urine. Zij heeft voor me getest, en ja hoor!! We zijn weer zwanger!!! De eerste keer hield ik het heel gemakkelijk geheim. Nu wil ik het wel van de daken schreeuwen!! Het is zo pril er kan van alles gebeuren. Dus hou ik mijn mond dicht. Ga anders ook naar de dokter!
 
Hoi Tryce,

Dat is leuk en goed nieuws. Van harte gefeliciteerd.
Ik kan bij de eerste al moeilijk m'n mond dicht houden, maar nu helemaal.
Ik ben er ook veel meer mee bezig geweest, daar had ik de vorige keer amper tijd
voor want toen was het de tweede keer  al raak en nu dus waarschijnlijk de vijfde keer.
Ik ben voor m'n gevoel ook al helemaal zwanger hoor.
Weer een raar gevoel beneden, sneller moe, rugpijn, gevoelige borsten.
Jij schrijft weer zwanger, hebben jullie ook al een kleintje?
Zo ja, hoe oud en een jongetje of meisje?
Misschien ga ik wel even langs de dokter of ik doe vrijdag voordat we een weekend
met de hele familie naar Center Parcs gaan nog een test.
Ik hoop gauw wat van je te horen. Groeten van ons.
 
Dit forum is helemaal nieuw voor me. Ik zie net dat je gereageert hebt op mijn stukje. Leuk! Het is inderdaad mijn tweede zwangerschap. Mijn dochter Nikki wordt eind april (bijna dus!) drie jaar. AAAAAH! Wat gaat de tijd toch hard!!Het geeikte, maar ozo waar. En? Is het bij jou nu ook zeker? Greetz
 
Terug
Bovenaan